۱۰ مرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7166325
T T
۰ نفر
تشدید تحریم آخرین حربه استکبار برای جلوگیری ازگسترش فرهنگ انقلاب است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/05/10 سیاسی.امنیت.تحریم مهاباد- مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی گفت: تشدید تحریم علیه ایران اسلامی آخرین حربه استکبار برای جلوگیری از گسترش فرهنگ انقلاب در جهان است.
حجت الاسلام محمدجواد قهرمانی روزیکشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: انقلاب اسلامی با هدایت هوشمندانه ولی فقیه پس از گذشت 32 سال از تولد خود توانسته در برابر توطئه های استکبارایستادگی و با صلابت بیشتری به راه خود ادامه دهد.
وی، صدور فرهنگ استکبارستیزی را یکی از اهداف والای انقلاب اسلامی اعلام کرد و افزود: استکبارهمچنان در جهان معاصر با ظاهری فریبنده اقدام به استعمار و چپاول منافع کشورهای اسلامی می کند و نظام اسلامی را اصلی ترین مانع و دشمن خود در روی کره زمین می داند و برای ضربه زدن به این نظام دست به هر اقدامی خواهد زد.
وی گفت: استکبار با راه اندازی جنگ تحمیلی، تحریک دست نشانده های خود برای ایجاد ناامنی، صدور قطعنامه و تحریمهای سیاسی تنها به دنبال توقف صدور انقلاب به جهان است.
حجت الاسلام قهرمانی تاکید کرد: مردم با بصیرت و هوشیار ایران اسلامی هیچ گونه اهمیتی به تحریمهای اقتصادی و سیاسی برخی از کشورهای دست نشانده آمریکا و رژیم صهیونیستی نداده و همچنان با اقتدار از انقلاب و دستاوردهای آن حمایت و پشتیبانی می کنند.
وی افزود: مردم با سیاستهای تحریمی استکبار جهانی از دهه 60 آشنا بوده و نیک می دانند که با هر تحریمی فرزندان این ملت یک افتخار دیگر را در جهان به نام ایرانیان به ثبت خواهند رساند.
مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی گفت: تحریم برای کشوری که به تنهایی دارای منابع و استعدادهای فراوان است از پیش محکوم به شکست بوده و این را خود غربی ها به خوبی می دانند.
وی، تحریمها علیه ایران اسلامی را نشانه عدم درک مناسب از شرایط طبیعی، فرهنگی و اجتماعی استکبار از ملت غیور و فهیم ایران اعلام کرد.
1724/587 شماره 011 ساعت 08:50 تمام
۰ نفر