۲ مرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7165102
T T
۰ نفر

در دیدار با رییس سازمان پزشکی قانونی کشور

۲ مرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7165102
در دیدار با رییس سازمان پزشکی قانونی کشور استاندار سمنان بر ضرورت تقویت پزشکی قانونی استان تاکید کرد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/05/02 اجتماعی.پزشکی قانونی.حوادث سمنان - استاندار سمنان خواستار تقویت پزشکی قانونی با توجه به عبور سالانه میلیونها نفر مسافر و وقوع حوادث جاده ای در این استان شد.
عباس رهی روز شنبه در نشستی با رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در استانداری سمنان افزود: سالانه 17 میلیون نفر زایر وارد مشهد مقدش می شود که بیش از 12 میلیون نفر آن از راه های استان سمنان خود را به مشهد مقدس می رسانند.
وی تقویت نیروی انسانی پزشکی قانونی را در استان سمنان اولویت اول خواند و گفت: آزمایشگاههای پزشکی قانونی این استان نیز باید تکمیل و تجهیز شود.
استاندار سمنان با تقدیر از تلاش های پرسنل پزشکی قانونی استان سمنان آمادگی خود را برای حمایت از این اداره کل اعلام کرد.
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور نیز در این نشست آمادگی این سازمان را برای تجهیز ساختمان پزشکی قانونی و آزمایشگاه های آن اعلام کرد و اظهار داشت: کارهای ساختمانی این پروژه به اتمام رسیده و با تجهیز آماده بهره برداری می شود.
احمد شجاعی گفت: سه ساختمان دیگر پزشکی قانونی در شهرهای دامغان، شاهرود و گرمسار با پیشرفت 70 درصد در حال اجراست که با تکمیل این ساختمانها، تجهیز آنها انجام و تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان نیز تقویت پزشکی قانونی شاهرود را با توجه به حجم حوادث رانندگی در راههای این شهرستان خواستار شد.
علیرضا خلخالی گفت: در سه ماهه اول امسال در راههای این استان 70 نفر بر اثر خوادث رانندگی فوت شده اند. ک/2 599/608/508 شماره 065 ساعت 13:38 تمام
۰ نفر