۳۱ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7164930
T T
۰ نفر

مشاور رییس جمهور :

۳۱ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7164930
مشاور رییس جمهور : استراتژی جدید دشمنان برپایه شبهه و شهوت بنا شده است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/04/31 اجتماعی.جوانان.جشنواره جوان شهرکرد- مشاور رییس جمهوری اسلامی ایران در امور جوانان با اشاره به هجمه های ضد فرهنگی دسمنان انقلاب اسلامی تاکید کرد: استراتژی و راهبرد جدید دشمن برای ضربه زدن به کشور بر پایه شبهه و شهوت شکل گرفته است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری روز پنجشنبه در آیین تجلیل از جوانان نمونه چهارمحال وبختیاری در جمع جوانان استان در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد گفت: دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به نظام اسلامی ایران از تمام ظرفیت های خود به شکل ترکیبی استفاده می کنند.
به گفته وی، دشمن در اتاق های فکر شیطانی خویش راهکارهای مختلف را تاکنون بارها تجربه و تمام راهکارهای برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران را نیز امتحان کرده اما تمام این تهاجم ها و مکر و حیله دشمنان انقلاب اسلامی ناکارآمد بوده است.
حاج علی اکبری تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی اکنون سرمایه گذاری خود را معطوف حوزه های اجتماعی و فرهنگی کرده اند و در این زمینه برای دستیابی به خواسته های شوم خود، راه بلندمدت را در نظر گرفته اند اما باز هم جوانان انقلاب اسلامی در برابر این توطئه دشمنان مقاوم و استوار ایستاده اند.
به گفته وی،جنس انقلاب اسلامی از جنس اخلاق و حجاب و عفاف و حجب و حیا است و دشمنان در طرحهای ضدفرهنگی خود برای ترویج بدحجابی در جامعه ناتوان خواهند بود.
حاج علی اکبری افزود:نظام جمهوری اسلامی در رویارویی با هجمه دشمنان مقاوم و استوار است و ایده های ناب و اسلامی ایران تا عمق جغرافیایی فاره های جهان پیش رفته است و در برابر ضد ارزش های منحط دشمنان تا آخر ایستاده است.
نماینده ولی فقیه در سازمان دانش آموری و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: حضرت علی اکبر (ع) بهترین الگو برای هویت یابی جوانان است و جوان بودن به عنوان یک نعمت است و فصل شکفتن در بهار کمال و معرفت الهی و ایمان و معنویت است.
حاج علی اکبری گفت: در دولت احمدی نژاد به جوانان نگاه ویژه و خاص شد و حلقه مدیریت جوانان در این دولت شکل گرفت و جوانان مانند مدیران با سابقه در راس امور، کارهای بزرگی را انجام داده اند.
استاندار چهار محال و بختیاری نیز درباره جایگاه مهم جوانان در جامعه اظهار داشت: ایجاد اشتغال جوانان با جذب سرمایه گذاری سودآور بر مبنای قابلیت های استان، مهم ترین هدفگذاری در برنامه های آتی است.
علی اصغر عنابستانی تصریح کرد: 14 هزار فرصت شغلی تا پایان سال جاری در این استان باید ایجاد شود ضمن اینکه ظرفیت ایجاد 28 هزار فرصت شغلی در سال نیز در استان وجود دارد.
رییس سازمان ملی جوانان چهارمحال وبختیاری نیز گفت:جشنواره جوان ایرانی در راستای معرفی جوانان الگو و نمونه در سه سطح شهرستانی، استانی و ملی برگزار شده است.
مجتبی نوروزی افزود: این جشنواره به منظور توسعه و گسترده شدن دایره جوان نخبه و به منظور بروز استعدادهای فرهنگی هنری و اجتماعی جوانان در تمام شهرستان های استان برگزار و در شهرستان های هفت گانه چهارمحال وبختیاری زیر نظر فرمانداران اجرایی و عملیاتی شد.
وی یادآور شد: در شهرستان های چهارمحال و بختیاری 33 جوان برتر در 11 گروه رشته کاری از سوی فرمانداران معرفی و تجلیل شدند.
نوروزی گفت: این گروه ها شامل شهید ویژه، جوان مخترع، جوان کارآفرین، جوان ورزشکار، چهره علمی و دانشگاهی، فعال سیاسی، فعال فرهنگی، جوان کشاورز، جوان مبلغ دینی و طلاب جوان، گروه های خاص و سرپرست خانوار، فعال اجتماعی و جوانان و کارگر جوان هستند که برتر هر شهرستان در این گروه ها معرفی شدند.
وی یادآور شد: در این جشنواره معرفی جوانان برتر و متعهد به عنوان الگو بهترین راه الگوپذیری برای جوانان است چرا که پدیده الگوهای غربی جامعه جوان را تهدید می کند.
به گزارش ایرنا، همزمان با روز ملی جوان از 33 جوان برتر چهارمحال وبختیاری در حوزه های مختلف علمی اجتماعی فرهنگی سیاسی و اقتصادی تجلیل شد.
7359/671 شماره 066 ساعت 17:39 تمام
۰ نفر