۲۸ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7164464
T T
۰ نفر

وزیر آموزش و پرورش:

۲۸ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7164464
وزیر آموزش و پرورش: تعالی پایدار و همه جانبه با پیشرفت علوم ریاضی میسر می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/04/28 علمی آموزشی.کنفرانس.ریاضی.مازندران ساری - وزیر آموزش و پرورش گفت: تعالی پایدار و همه جانبه با پیشرفت و تحکیم علوم ریاضی میسر خواهد بود و اگر این موضوع متوقف شود بقیه علوم نیز به تعالی نخواهد رسید.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا، حمیدرضا حاجی بابایی در پیامی به یازدهمین کنفرانس ریاضی ایران در مجتمع رفاهی - تفریحی نفت محمودآباد گفت: این کنفرانس فرصتی برای هم اندیشی ، انتقال مفاهیم و تجربیات و دستیابی به اندیشه های جدید علمی و مهندسی نوین فرایند یادگیری و یاددهی است که می تواند نقش موثری در تحقق اهداف آموزش و پرورش داشته باشد.
در ادامه این پیام آمده است: نقش انجمن های مرتبط به عنوان بازوان آموزش و پرورش را نباید نادیده گرفت و این انجمن ها باید در راستای ارتقای آموزش ریاضی هم اندیشی نمایند و برنامه ها را در جهت برنامه پنجم توسعه و سند چشم انداز بیست ساله در آموزش و پرورش تنظیم کنند.
وزیر آموزش و پرورش، حضور فرهیختگان علمی را در آینده جوانان و پاسداری از خون شهدا بسیار موثر دانست و افزود: توجه به آموزش ریاضی جزو اهداف و برنامه های دولت دهم است و امیدواریم بتوانیم جایگاه توسعه آموزش ریاضی در کشور را نهادینه کنیم.
به گزارش خبرنگار ایرنا، یازدهمین کنفرانس ریاضی ایران شب گذشته ( یکشنبه ) با حضور محمدجواد لاریجانی رییس پژوهشگاه دانش های بنیادی در مجتمع رفاهی - تفریحی نفت محمودآباد آغاز به کار کرد. ک/2 519/695/508 شماره 159 ساعت 16:12 تمام
۰ نفر