۲۸ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7164439
T T
۰ نفر

رئیس عقیدتی سیاسی نهاجا :

۲۸ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7164439
رئیس عقیدتی سیاسی نهاجا : آموزه های قرآنی ، سلاحی در برابر جنگ نرم دشمنان است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/04/28 اجتماعی.داخلی.مسابقات.قرآن تبریز- رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ، آموزه های قرآنی و عمل به آنها را سلاحی کارآمد در برابر جنگ نرم دشمنان علیه اسلام دانست.
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام عباس محمد حسنی روز دوشنبه درآیین افتتاح دهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران ، همسران و فرزندان کارکنان نیروی هوایی ارتش در تبریز گفت : جامعه باید به سمت قرآنی شدن سوق داده شده و با پیچیدن عطر قرآن ، گناهان را از جمع خود دور کنیم.
وی افزود: آموزه های قرآنی ، فرامینی برای سعادت در زندگی دنیوی و اخروی است که با عمل به آنها مسیر خوشبختی آدمی هموار شده و افق های پیشرفت در مراتب دینوی و معنوی حاصل می شود.
دراین آیین ، رئیس اداره عقیدتی سیاسی پایگاه دوم شکاری تبریز نیزگفت : قرآن نباید در بین مسلمانان مهجور بماند.
حجت الاسلام رسول مشهوری اظهار داشت : قرآن به برکت انقلاب اسلامی و وجود امام خمینی (ره ) از مهجوریت در بین مسلمانان خارج شده و اینک با خیزشی خوب در فعالیت های قرآنی روبرو هستیم.
وی افزود : امروز هزاران قاری ، حافظ و مفسر قرآنی در کشور وجود دارد که درعرصه های بین المللی می درخشند و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پا به پای دیگر فعالان قرآنی ، پیش رفته و درخط مقدم این کار را دنبال می کنند.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی پایگاه شکاری تبریز، برگزاری چنین مسابقاتی را در راستای اجرایی شدن فرامین الهی دانست و ابراز امیدواری کرد اقدامات انجام شده دراین زمینه راهگشای عمل به قرآن در جامعه باشد.
هدف از برگزاری این دوره از مسابقات با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال 89 به سال همت مضاعف وکار مضاعف ، ارتقاء کمی وکیفی فعالیت های قرآنی در بین خانواده های نیروی هوایی ارتش است.
این دوره از مسابقات با حضور 500 نفراز خانواده کارکنان و خلبانان نیروی هوایی از امروز تا 31 تیرماه برگزار می شود.
518/7237 شماره 133 ساعت 14:52 تمام
۰ نفر