۲۶ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7164062
T T
۰ نفر
امنیت نخستین ضرورت زندگی هر فردی در اجتماع است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/04/26 اجتماعی.نیروهای مسلح.آذربایجان غربی ارومیه - رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور گفت : امنیت فردی و اجتماعی نخستین ضرورت زندگی هر فرد در جامعه محسوب می شود.
به گزارش خبرنگارایرنا ، حجت الاسلام محمد کاظم بهرامی روز شنبه درهمایش پیشگیری از وقوع جرم درارومیه افزود : امسال راهکارهای عملیاتی موثر در پیشگیری از وقوع جرائم علیه امنیت و جرائم ضد عفت و اخلاق عمومی بررسی و راهکارهای عملی ارائه می شود.
وی ادامه داد : دشمن با توطئه های مختلف از هیچ اقدامی علیه کشورمان کوتاهی نمی کند از این رو ایجاد امنیت که ارزشمندترین نعمت الهی است باید در اولویت برنامه های مسئولان قرار گیرد.
وی آموزش مسائل قضائی و حقوقی به نیروهای مسلح را از مهمترین برنامه های سالجاری عنوان کرد و گفت : پیش بینی می شود امسال میزان جرائم در بین نیروهای مسلح نسبت به سال گذشته 10 درصد کاهش یابد.
موسی صمیمی رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح آذربایجان غربی نیز دراین همایش اظهارکرد : درچند سال اخیر با بسترشناسی و تحلیل جرایم بسترهای وقوع جرم را در بین نیروهای مسلح از بین برده ایم که حاصل آن کاهش 40 درصدی وقوع جرم در مقایسه با چندین سال گذشته است.
دراین همایش چهار کمیسیون عقیدتی ، قضایی و بازرسی، حفاظت و فرماندهی برگزار شد و دراین کمیسیونها راهکارهای پیشگیری از وقوع جرایم اخلاقی و امنیتی در نیروهای مسلح مورد بحث و بررسی قرارگرفت.
1495/7129/1139 شماره 238 ساعت 20:10 تمام
۰ نفر