۲۶ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7163835
T T
۰ نفر
نتایج رقابتهای والیبال و دوومیدانی دانشجویان دختر دانشگاههای کشور ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/04/26 ورزش.والیبال.دانشجوئی.دختران سمنان - در اولین روز از بازیهای والیبال دهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاههای کشور پنج دیدار در سمنان برگزار شد و نیز نتایج سه رشته دو ومیدانی اعلام شد.
در رقابتهای والیبال تیمهای دانشگاههای تهران، سمنان و جامع علمی کاربردی با نتایج مشابه دو بر یک به ترتیب تیمهای دانشگاه تربیت معلم، شیراز و گیلان را شکست دادند.
همچنین تیمهای دانشگاههای اصفهان و فردوسی مشهد نیز در برابر یزد و تبریز صاحب برتری دو بر صفر شدند.
در رقابتهای والیبال دانشجویان دختر دانشگاههای کشور که در سالن ورزشی کارگران سمنان برگزار می شود 135 ورزشکار در قالب تیمهای دانشجوئی از سراسر کشور حضور دارند.
در رقابتهای دو و میدانی دهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاههای کشور مسابقاتی در مواد دو 100 و 800 متر و نیز پرش ارتفاع انجام شد و برترینهای این مواد شناخته شدند.
در رقابتهای دو 100 متر زهره فرجام از دانشگاه شیراز، سوانا خالویان از دانشگاه خواجه نصیر طوسی و آنی خالویان از دانشگاه تهران در رده اول تا سوم ایستادند.
در مسابقات ماده 800 متر نیز مینا پورسیفی از دانشگاه الزهرا، زینب خرم روز از پیام نور تهران و ناهید بیارجمندی از دانشگاه شریعتی در رده اول تا سوم ایستادند.
در رقابتهای پرش ارتفاع نیز فاطمه مجدی از دانشگاه دامغان، سهیلا حسنی از فنی شریعتی و حمیده جعفری از شهید چمران در رده های اول تا سوم ایستادند.
در رقابتهای دو و میدانی دانشجویان دختر که در پیست دو و میدانی دانشگاه سمنان در حال برگزاری است 220 دانشجو در مواد مختلف به رقابت می پردازند.
رقابتهای ورزشی دهمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاههای کشور از روز جمعه در سه دانشگاه سمنان، دامغان و صنعتی شاهرود در 12 رشته آغاز شده است.ک/2 599/608/506 شماره 011 ساعت 09:13 تمام
۰ نفر