۲۴ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7163671
T T
۰ نفر

وزیر مسکن و شهرسازی:

۲۴ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7163671
وزیر مسکن و شهرسازی: مسوولان استانها باید مشکلات مسکن را در محل خود برطرف سازند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/04/24 اقتصاد.داخلی.مسکن کرمانشاه - وزیر مسکن و شهرسازی در نشست ستاد مسکن استان کرمانشاه گفت: استانها و مسوولان عالی رتبه آنها باید بتوانند مشکلات مسکن جوانان به خصوص مسکن مهر را در استان خود برطرف کنند.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی نیکزاد عصر پنجشنبه در محل استانداری کرمانشاه افزود : مطالعات نشان داده بهترین راه حل مشکل مسکن استانی است و نباید همیشه برای حل آن چشم به پایتخت دوخت.
وی تصریح کرد : البته دولت و وزارت مسکن و دیگر نهادهای مربوطه وظیفه دارند برای حل مشکل مسکن استانها تلاش کنند ،اما قطعا بدون تلاش و برنامه ریزیهای صحیح مسوولان استانی ، موفقیت دور از انتظار است.
نیکزاد اظهار داشت: همه نهادها، ادارات و بانک ها باید برای پیشرفت مسکن مهر تلاش کنند چرا که مسکن مهمترین مساله اقتصادی کشور است و بالاترین گردش مالی کشور و نیز رابطه معکوس با محرومیت دارد.
وی در ادامه با قدردانی از فعالیت های مسوولان استان کرمانشاه گفت: بسیار قابل تقدیر است که مسوولان استان کرمانشاه به صورت سه شیفته در مسکن مهر مشغول فعالیت هستند و استاندار و معاون عمرانی ایشان بیشتر وقت خود را صرف پیشبرد مسکن مهر کرده اند که با ادامه این روند پیش بینی می شود که کرمانشاه از استانهای نمونه کشور در بخش مسکن مهر شود.
در این نشست برخی مشکلات پروژه های مسکن مهر استان کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع تنگناهای آنها مصوباتی به تصویب رسید.
استان کرمانشاه با دارا بودن هشت شهر بالای 25 هزار نفر و 21 شهر کمتر از 25 هزار نفر جمعیت، تاکنون زمینه انعقاد قرارداد برای 35 هزار و 500 متقاضی مسکن مهر فراهم شده است.
برای سال جاری از مجموع سه هزار واحد سهمیه استان در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر، یک هزار مورد آن انعقاد قرارداد شده است.
7456/567 شماره 171 ساعت 21:31 تمام
۰ نفر