۲۴ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7163599
T T
۰ نفر
رسول کربکندی: می خواهیم شروع خوبی در لیگ برتر داشته باشیم ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/04/24 ورزش.راه آهن شهرری.کربکندی شهر ری - سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری گفت: با انجام تمرینات فشرده در بازی های تدارکاتی در ترکیه و تهران می خواهیم شروع خوبی در رقابت های لیگ برتر داشته باشیم.
به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از سایت رسمی باشگاه راه آهن شهرری، رسول کربکندی افزود: تمرینات بسیار خوبی را در آب و هوای خنک و بارانی غزلچه هامام ترکیه پشت سر می گذاریم و طی این مدت دو بازی تدارکاتی نیز در ترکیه انجام داده ایم .
وی اظهار داشت: در بازی اول به مصاف یک تیم آماتور رفتیم و هدفمان این بود که کارهای تاکتیکی را مرور کرده و در دومین بازی تدارکاتی عصر چهارشنبه با یک تیم لیگ برتری ترکیه بازی کردیم در این بازی تیم ما عملکرد نسبتا خوبی داشت و در شرایطی که تیم قونیه اسپر از تمام نفرات اصلی خود به ویژه بازیکنان خارجی تاثیرگذارش استفاده می کرد بازی را با یک گل از روی نقطه پنالتی واگذار کردیم.
کربکندی ادامه داد: به اعتقاد من آن پنالتی هم کاملا بی مورد بود ضمن اینکه در دقایق پایانی دو سه موقعیت خوب گل زنی را از دست دادیم و یک بار نیز ضربه بازیکن ما به تیر دروازه حریف برخورد کرد.
سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری درباره چگونگی حضور تیم فوتبال راه آهن در رقابت های جام ولایت گفت: در شرایطی که یکشنبه به ایران باز می گردیم باید روز دوشنبه به مصاف پرسپولیس برویم و از آنجا که به تربیت بدنی و هیات فوتبال استان تهران قول حضور در این تورنمنت را داده بودیم در بازی مقابل پرسپولیس و سایپا از نفرات تیم بزرگسال خود استفاده خواهیم کرد و سعی می کنیم مجموعه نفرات تیم را دراین تورنمنت به میدان بفرستیم و به نوعی آنها را محک بزنیم.
وی در خصوص قرعه کشی رقابت های لیگ برتر و رویاروئی با سپاهان در هفته اول گفت: این قرعه ای است که اعلام شده و ما درهفته اول و در خانه خودمان باید با سپاهان بازی کنیم.
او بیان داشت : تیم هایی مثل سپاهان که ملی پوشان زیادی دارند به طور طبیعی هفته به هفته بهتر خواهند شد و ما که می خواهیم شروع خوبی در رقابت های لیگ برتر داشته باشیم تمام تلاش خود را در این دیدار به کار خواهیم گرفت.
سرمربی راه آهن درباره فصل نقل و انتقالات گفت: می توان اعلام کرد که پرونده نقل و انتقالات راه آهن بسته شده و ما برنامه جدیدی برای جذب بازیکن نداریم و با برگزاری تمرینات فشرده در تهران و ترکیه سعی داریم مجموعه هماهنگ و خوبی را شکل دهیم که بتواند در فصل جدید رقابت های لیگ برتر نتایج قابل قبولی کسب کند.
براساس این گزارش، تیم راه آهن در دومین بازی تدارکاتی خود در ترکیه که عصر روز گذشته در شهر قزلچه حامام برگزار شد به مصاف تیم قونیه اسپور رفت و با یک گل بازی را به حریف لیگ برتری خود واگذار کرد.
تیم قونیه اسپور در دقیقه 65 و از روز نقطه پنالتی به گل رسید. قرار بود این بازی عصر روز پنجشنبه برگزار شود که پس از توافق دو تیم این دیدار عصر روز چهارشنبه برگزار شد. تیم فوتبال قونیه اسپور در دیدار مقابل راه آهن از نفرات اصلی اش استفاده کرد.
رسول کربکندی در این دیدار از سه بازیکن تیمش به دلیل آسیب دیدگی جزئی استفاده نکرد.
تیم فوتبال راه آهن در اولین بازی تدارکاتی خود موفق شده بود با نتیجه 12 بر صفر تیم قزلچه حامام را شکست دهد.
کاروان تیم راه آهن 27 تیر به اردوی 10 روزه خود در ترکیه پایان داده و به تهران برمی گردند.ک/1 688/ 1644 شماره 099 ساعت 14:45 تمام
۰ نفر