۲۴ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7163539
T T
۰ نفر

نماینده ولی فقیه در لرستان:

۲۴ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7163539
نماینده ولی فقیه در لرستان: جانبازان رمز استقامت و پیروزی ملت ایران هستند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/04/24 اجتماعی.داخلی.جانبازان.دیدار خرم آباد - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: جانبازان رمز استقامت و پیروزی ملت ایران هستند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی روز پنجشنبه به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز در دیدار با جانبازان استان لرستان، افزود: بصیرت و شناخت کامل از شرایط زمانی و مکانی، یکی از ویژگی های بارز جانبازان است.
وی اظهار داشت: از صدر اسلام تا کنون جانبازان اسلام ناب محمدی (ص ) با بصیرت و استقامت در مقابل دشمن ایستاده و مبارزه کرده اند.
وی تصریح کرد: جانفشانی و پرچمداری حضرت ابوالفضل (ع) در زمان امام حسین (ع) نمونه بارزی از بصیرت آن حضرت است که تا زمان شهادت برعهد و پیمان خود وفادار ماند.
امام جمعه خرم آباد افزود: در دوران انقلاب نیز جانبازان ما نیز با تحمل سختی ها، ایثار و جانفشانی از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند.
وی اظهار داشت: جانبازان مظهر سربلندی و عظمت ایران و سند حقانیت و مظلومیت جمهوری اسلامی ایران و نخستین قربانی تروریست هستند.
وی گفت: وقتی بر جامعه فشار و سختی وارد می شود باید جانبازان را الگوی خود قرار داد و در زیربار فشارهایی که از سوی دشمنان بر ایران تحمیل می شود پیروزمندانه ایستادگی کنند و جانبازان نیز باید منشاء امید و نشاط در جامعه باشند.
وی با اشاره به حدیثی از پیغمبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص ) گفت: پیغمبر اسلام فرموده اند هر کس که در راه خدا مجروح می شود در حالی وارد بهشت می شود که بوی مشک و عنبر می دهد که این بو نشان شهیدان را دارد.
حجت الاسلام میرعمادی گفت: وظیفه اصلی جانبازان در حال حاضر پاسداری و حمایت از پرچمی است که در گذشته به پشتیبانی انقلاب بر افراشته اند و از ارزشهای اسلام و انقلاب دفاع کنند.
وی با تجلیل و قدردانی از خانواده جانبازان گفت: خانواده جانبازان با ایثار و فداکاری مشکلات زندگی را تحمل می کنند و پاداش آنان نزد خدا کمتر از جانبازان نیست.
استان لرستان در دوران انقلاب اسلامی بیش از 15هزار جانباز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.ک/2 630/1625 شماره 039 ساعت 12:16 تمام
۰ نفر