۱ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7160243
T T
۰ نفر
بانوان جانباز و معلول ایرانی در بازیهای آسیایی گوانگ جوشرکت می کنند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/04/01 ورزش.سایر رشته ها.جانبازان و معلولین.بازیهای آسیایی اصفهان - نایب رییس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین از حضور بانوان جانباز و معلول کشور درشش رشته از بازیهای آسیایی2010 گوانگ جو چین خبر داد.
بتول مشرف جوادی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت : برای اولین بار کاروان بانوان جانباز و معلول ایران با 27 ورزشکار در بازیهای آسیایی شرکت می کند.
به گفته وی ، بانوان جانباز و معلول کشورمان در رشته های دوومیدانی، تیراندازی، پینگ پنگ، والیبال نشسته ، تیراندازی ، تیروکمان و بوچیا در بازیهای آسیایی 2010 گوانگ جو شرکت می کنند.
نایب رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ، افزود: بانوان ورزشکار جانباز و معلول ایرانی برای حضور در این بازیها تمرینات آماده سازی خود را از اردیبهشت ماه آغاز کرده اند و در وضعیت آمادگی خوبی قرار دارند.
وی با اشاره به کسب رکوردهای جدید توسط بانوان ورزشکار جانباز و معلول ایرانی در مسابقات جهانی و آسیایی در رشته های دوومیدانی ، تیراندازی ، تیر و کمان همچنین کسب عنوان های قهرمانی و سومی تیم های پینگ پنگ و والیبال نشسته ایران در مسابقات آسیایی ، تصریح کرد: کاروان ورزشکاران بانوان جانباز و معلول ایران در بازیهای آسیایی گوانگ جو چین در 6 رشته اعزامی ،شانس کسب مدال دارد.
مشرف جوادی با اشاره به اینکه بانوان ایرانی موفق به کسب سهمیه در رقابت های تیراندازی و تیر و کمان بازیهای پاراالمیک 2012 لندن شده اند، اظهارداشت: در صورتیکه نتایج بازیهای گوانگ جو چین در کسب سهمیه پاراالمپیک لندن تاثیرگذار باشد ، ایران تلاش خواهد کرد تا سهمیه حضور در والیبال نشسته پارالمپیک 2012 لندن را به دست آورد.
7132/1042 شماره 062 ساعت 13:49 تمام
۰ نفر