۲۹ خرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7159694
T T
۰ نفر

نماینده مردم بوکان :

۲۹ خرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7159694
نماینده مردم بوکان : روش های ایجاد اشتغال در برنامه پنجم توسعه تبیین شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/03/29 اقتصاد.مجلس.برنامه پنجم.عادی بوکان، مهاباد - نماینده مردم بوکان درمجلس شورای اسلامی گفت : برای پیشگیری از بیکاری در میان قشر جوانان و تحصیل کرده باید روش های ایجاد اشتغال را در برنامه پنجم توسعه کشور تبیین کرد.
محمد قسیم عثمانی روز شنبه در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت : بسیاری از نیروهای جوان و تحصیل کرده کشور که پتانسیل بالقوه ای برای رشد و توسعه اقتصادی دارند متاسفانه اوقات شان تلف می شود که جا دارد دراین راستا روش های ایجاد اشتغال در برنام پنجم تبیین شود.
وی افزود: برنامه فعلی با شکل فعلی آن از نظارت پذیری کمتری برخوردار بوده و لازم است که امر مهم نظارتی در کمیسیون ها مورد توجه جدی قرار گیرد عضو کمسیون اقتصادی مجلس گفت : برنامه خوب ، برنامه ای است که با تلاش و همت مضاعف قابل وصول باشد و انتظار می رود برنامه پنجم با بکارگیری دانش روز و تجربه ای که از برنامه چهارم و برنامه های قبلی به دست آمده است برنامه ای هدفمندتر و قابل اجراتر باشد.
نمیانده بوکان افزود: برنامه پنجم توسعه که ابزاری برای رسیدن از وضع موجود به وضع مطلوب است اکنون در دستور کار کمیسیون ها قرار دارد و بر این اساس انتظار می رود این برنامه مسیر بودجه های پنج ساله آتی را به گونه ای هدف گذاری کند که بیش از پنج سال به اهداف مورد نظر در سند چشم انداز برسیم.
به گفته وی، ضروری است که از نظر کارشناسان مجرب و صاحب نظران نیز در مسائل مختلف بهره مند شد.
1495/1724/7510 شماره 111 ساعت 15:54 تمام
۰ نفر