۲۱ خرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7158132
T T
۰ نفر
امام جمعه انزلی: همه دستگاهها باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/03/21 اقتصاد.نماز.جمعه.بندرانزلی بندرانزلی - امام جمعه بندرانزلی در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: همه دستگاههای خدمتگزار بویژه مجلس طبق رهنمودهای دلسوزانه رهبری برای رفع مشکلات مردم گام بردارند و در خدمت به مردم کوتاهی نکنند.
حجت الاسلام سیدداوود موسوی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ایشان با توصیه های مدبرانه و کارشناسانه خود به نمایندگان مجلس در ارائه خدمت با هماهنگی و همگامی همه دستگاهها تاکید کردند.
وی در ادامه با اشاره به هفته محیط زیست و اهمیت توجه به حفاظت از طبیعت گفت: باید بکوشیم با برنامه ریزی خوب و دقیق آینده تالاب زیبای انزلی را تضمین کنیم.
او افزود: آلودگی های بسیاری زندگی انسانها را تهدید می کند و هر یک از ما باید شخصا برای حفظ منابع حیاتی موجود تلاش کنیم.
حجت الاسلام موسوی همچنین با اشاره به هفته جهاد کشاورزیف جهاد را از نهادهای پر برکت انقلاب اسلامی خواند و ادامه داد: جهاد از آغاز فعالیت تاکنون منبع اثرات مثبت بسیاری چه در دوران دفاع و چه در زمان سازندگی برای کشور بوده است.
خطیب جمعه بندرانزلی در ادامه به بیانیه شورای امنیت در خصوص تحریم چهارم ایران اشاره و بیان کرد: آمریکا باز شیطنت دیگری را آغاز کرده ولی همانگونه که امام بزرگوارمان فرمودند قطع ارتباط با استعمارگران برای ما نعمت است.
وی تصریح کرد: آمریکا و هم پیمانانش بدانند این ملت رهرو و گوش به فرمان امامف رهبری و شهدای خویش است و اینگونه تحریم ها هیچ تاثیری در روند حرکت رو به توسعه آنان ندارد.
او که به تازگی مسئولیت امامت جمعه بندرانزلی را به عهده گرفته در ادامه به ارائه برنامه های خود پرداخت و افزود: اینجانب حافظ وحدت و پیرو مقام معظم رهبری در این شهر خواهم بود و در دفاع از ارزشها و مبارزه با منکرات کوتاهی نخواهم کرد.
وی انتقال مسائل و مشکلات مردم به مسئولان و تلاش و همراهی برای چاره جویی مشکلات، معرفی مسئولان فعال و کم کار به مدیران ارشد، ابلاغ هشدارهای لازم به مردم در ابعاد جهانی و کشوری از تریبون نماز جمعه و حضور گسترده در مجامع و محافل مردمی را از برنامه های خود عنوان کرد.
او ارائه الگوی مناسب از فرامین امام و مرجعیت برای قشر جوان جامعه، حضور فعال در بسیج و کمک برای ارتقا و تحقق اهداف بسیج به عنوان یک ارتش عقیدتی سیاسی و گسترش ارتباط با کلیه نیروهای نظامی و انتظامی را از دیگر اهداف کاری خود برشمرد.
امام جمعه بندرانزلی تاکید کرد: من امام جمعه هستم و نه امام فرقه و طایفه خاص لذا برخود وظیفه می دانم امام رحمت باشم و اعلام می کنم تریبون نماز جمعه برای همه است نه برای قشر و صنف خاصی و برای خدمت به مردم شریف این شهرستان دست نیاز به سوی همه عزیزان و نخبگان دراز می کنم.
620 شماره 064 ساعت 17:27 تمام
۰ نفر