۲۰ خرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7158052
T T
۰ نفر
استاندار قم:اختصاص ردیف بودجه برای مسجد جمکران ضروری است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/03/20 اجتماعی.استاندار قم.مسجد جمکران قم - استاندار قم در جلسه مشترک با تولیت مسجد جمکران گفت: اختصاص ردیف بودجه برای مسجد جمکران ضروری است.
به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، حجت الاسلام والمسلمینمحمدحسین موسی پور با اشاره به حضور گسترده زائران در شهر قم و مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: اقدامات گسترده ای برای تامین رفاه زائران در این مسجد انجام پذیرفته است اما باید تلاش کنیم تا به سطح مطلوب دست یابیم.
وی گفت:حضور میلیونها زائرمرقد مطهرحضرت معصومه (س ) و مسجد جمکران و نیازهای فراوان سرویس دهی به آنان، لزوم تامین اعتبار مورد نیاز را اجتناب ناپذیر کرده است.
وی افزود: برای سال آینده مالی، رایزنی با مجلس و دولت برای احیای ردیف بودجه مسجد انجام خواهد شد و امیدواریم اعتبارات استانی و ملی پیش بینی شده برای مسجد جمکران نیز که تابه حال تخصیص نیافته است با پیگیری جدی تحقق یابد.
موسی پور همچنین به مشکلات طرحهای عمران شهری قم اشاره کرد و گفت: اعتبارات سال جاری قم افزایش چشمگیری داشته است اما پروژه های نیمه تمام در استان هزینه و تبعات زیادی به دنبال دارد که باید هرچه سریعتر این طرحها به تمام برسد.
550//380 شماره 223 ساعت 20:05 تمام
۰ نفر