۱۳ خرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7156709
T T
۰ نفر

وزیر مسکن:

۱۳ خرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7156709
وزیر مسکن: اجرای طرح مسکن مهر در راستای گفتمان امام (ره ) است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/03/13 اجتماعی.اقتصادی.مسکن مهر.مسکن و شهرسازی مراغه- وزیر مسکن و شهرسازی گفت: اجرای طرح مسکن مهر در راستای گفتمان امام خمینی (ره ) است.
علی نیکزاد، روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از طرح 98 واحدی مسکن مهر در مراغه افزود: دولت بر اساس گفتمان امام راحل قصد دارد تاسیسات زیربنایی شامل آب، برق و انشعابات گاز و فاضلاب را برای مردم فراهم و در ساخت تاسیسات روبنایی نیز کمک کند.
وی اظهارداشت : تلاش دولت در جهت تحکیم بنیان جامعه، کارآمدی نظام اسلامی و گفتمان امام راحل بوده و در این زمینه نیاز به همکاری همه مسوولان، دولتمردان و سیستم بانکی است.
نیکزاد اضافه کرد: امسال برنامه رییس جمهور در پنج محور فرهنگ، اشتغال، مسکن، هدفمندی یارانه ها و کشاورزی پایه ریزی شده و عمل به این مسایل یک جهاد مقدس است.
وزیر مسکن و شهرسازی با تاکید بر تامین مسکن جوانان گفت: برای اینکه جوانان به اسلام، نظام و مسوولان خوشبین باشند، باید در جهت تامین مسکن و اشتغال آنان تلاش بیشتری صورت گیرد.
وی خاطرنشان ساخت: دولت درنظر دارد تسهیلات را در حد 80 درصد آپارتمان الگوی مصرف بالا ببرد و برای اولین بار در کشور بعد از انقلاب وام 200 و 250 میلیون ریالی قرض الحسنه می شود.
نماینده مردم مراغه، عجبشیر و سراجو در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: محرومان و زاغه نشینان سهم مهمی در انقلاب دارند و اجرای مسکن مهر از طرحهای اساسی دولت عدالت محور است.
یوسف نجفی، افزود: دولت در اجرای این طرح گامهای بزرگی برداشته و امسال نیز سال طلایی برای دولتمردان برای اجرای طرحهای عمرانی و اجرایی است.
وی گفت: شهرستان مراغه در دولت نهم به فرمانداری ویژه تبدیل شد ولی ظرفیت این شهرستان بیش از این بوده و باید توجه بیشتری به آن شود.
شهرستان مراغه با 250 هزارنفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
590/245/587 شماره 109 ساعت 15:09 تمام
۰ نفر