۱۰ خرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7155857
T T
۰ نفر

امام جمعه تبریز:

۱۰ خرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7155857
امام جمعه تبریز: امام خمینی (ره ) ، احیاء کننده اسلام و شریعت بود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/03/10 ورزش.داخلی.کاروان دوچرخه سواران تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: امام خمینی ، احیاگر اسلام و تروج دهنده شریعت در جهان بود و انقلاب اسلامی با پشتبانی مردم همچنان پس از31 سال به مسیر متعالی خود ادامه می دهد.
به گزارش ایرنا ، آیت الله محسن مجتهد شبستری روز دوشنبه در دیدار کاروان اعزامی دوچرخه سواران استان به بیست و یکمین سالگرد رحلت حضرت امام با وی، افزود: امام (ره ) شخصیتی بود که هرچه در بزرگداشت ایشان قدمهایی برداشته شود ، باز دربیان کمالات و سجایای اخلاقی و تکریم از مقام شامخ ایشان، فضا برای کار زیاد است.
وی ، اهمیت ورزش در نزد امام راحل را بسیار بالا دانست و تشریح کرد: امام راحل با بیان این که من ورزشکار نیستم ، ولی ورزش دوست هستم ، نشان دادند که چقدر برای شان و منزلت ورزشکار و اهمیت ورزش در جامعه اهمیت قائل هستند.
آیت الله شبستری با اشاره به اهمیت حرکت دوچرخه سواران که برای شانزدهیمن سال متوالی عازم حرم مطهر امام بودند، اضافه کرد: حرکت کاروان راهیان نور در مسیر تبریز به حرم مطهر امام راحل، حرکتی ستودنی و قابل ارزش است.
آیین بدرقه کاروان 25 نفره دوچرخه سواران عازم حرم امام راحل با حضور سید محمد شروین اسبقیان ، مدیر کل تربیت بدنی ، رسول صادقی ، رئیس هیات ورزش های همگانی استان و جمعی از مسئولین شهرستان تبریز در بیت نماینده ولی فقیه دراستان برگزار شد.
رکابزنان مسیر 700 کیلومتری تبریز به حرم مطهر امام خمینی ره را به مدت چهار روز رکاب خواهند زد تا در مراسم بیست و یکمین سالگرد رحلت جانسوز و جانگذار معمار کبیرانقلاب اسلامی حضور یابند.
1495/518/7233 شماره 042 ساعت 12:23 تمام
۰ نفر