۵ خرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7154946
T T
۰ نفر
فرمانده ناجا: نیروی انتظامی در توسعه فرهنگ حجاب و عفاف مصمم است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/03/05 اجتماعی.دانش و پژوهش.توسعه حجاب.مازندران ساری - فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: ناجا با تکیه بر اقدامات فرهنگی و آموزشی، مصمم به توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم روز چهارشنبه در حاشیه همایش ملی بررسی فرصت ها و چالش های اجتماعی و امنیتی در سواحل دریای خزر در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی افزود: تاکید نیروی انتظامی دوری از برخوردهای قهرآمیز و تکیه بر گسترش برنامه های فرهنگی و آموزشی است اما در صورت مشاهده فساد سازمان یافته، با تمام توان از ادامه انتشار آن جلوگیری می کنیم.
وی اظهار داشت: اگر تصمیمات نیروی انتظامی در حوزه ارتقاء نظم و امنیت مبتنی بر علم روز و دانش باشد یقینا همراهی مردم را به دنبال خواهد داشت که نتیجه آن پذیرفتن همه جانبه اقدامات نیروی انتظامی از طرف مردم است.
فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: تلاش می کنیم با مشارکت نخبگان هر منطقه ، تصمیماتی با پشتوانه علمی و نظری مطلوب اتخاذ کنیم تا در بخش اجرا نیز شاهد موفقیت آن باشیم.
احمدی مقدم اضافه کرد: در تمام استان های کشور با توجه به ظرفیت علمی و طبیعی آن استان، مطالعات علمی و پژوهشی انجام خواهد شد تا با شناخت پتانسیل های موجود منطقه، تصمیماتی بر مبنای قانون اجرا شود. ک/2 7331/695/506 شماره 157 ساعت 15:18 تمام
۰ نفر