۳ خرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7154480
T T
۰ نفر

خرمشهر 89/

۳ خرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7154480
خرمشهر 89/ امام جمعه موقت قم:با تکیه برمحورولایت فقیه قله های دیگری فتح خواهدشد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/03/03 سیاسی.خرمشهر 89.قم قم - امام جمعه موقت قم تصریح کرد: اگر حول محور ولایت حضرت آیت الله خامنه ای محکم و استوار باشیم، قله ها و خرمشهرهای فتح نشده دیگری نیز فتح می شوند.
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین محمد سعیدی روز دوشنبه در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در سپاه علی بن ابیطالب ( ع) قم افزود: روز فتح خرمشهر روزی است که رزمندگان اسلام با اطاعت از خدای متعال ، پیامبراکرم (ص ) و ائمه اطهار(ع) و در عصر غیبت با اطاعت از ولی امر مسلمین حضرت امام خمینی (ره ) یکدل و یکپارچه قطعه ای از میهن اسلامی را که زیر گام های کثیف دشمن قرار داشت آزاد کردند.
وی آزادی خرمشهر را نعمتی از جانب خداوند دانست و گفت: این نعمت خداوندی تنها اختصاص به این روز ندارد بلکه همواره جهادگران در راه خدا از این نعمت برخوردار می باشند.
سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود اتحاد را لازم شرایط کنونی کشور دانست و گفت: امروز بیش از گذشته نیاز به وحدت برای مقابله با توطئه های گوناگون استکبار جهانی داریم.
وی افزود : در شرایط کنونی با همت و کار مضاعف و توجه به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب می توانیم به اوج پیشرفت و تعالی دست پیدا کنیم.
550//380 شماره 261 ساعت 16:13 تمام
۰ نفر