۳ خرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7154436
T T
۰ نفر
وزیر کشور: تلاش مسوولان برای ارایه خدمات بهتر به مردم است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/03/03 سیاسی.داخلی.کرج کرج - وزیر کشور گفت : تلاش همه مسوولان در دولت برای ارایه خدمات بهتر با هزینه کمتر به مردم است .
به گزارش ایرنا، مصطفی محمدنجار روز دوشنبه در آیین بهره برداری از چند طرح عمرانی در کرج افزود: تاکید همیشگی رییس جمهوری اسلامی ایران در نشست های مختلف هیات دولت و سایر مسوولان اجرایی، تلاش مضاعف و خدمات رسانی مناسب به مردم است.
وی با بیان اینکه دکتر احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران خود نیز اسوه خدمتگزاری در کشور است، کید کرد: در نظام اسلامی آنچه برای مسوولان از ارزش والا برخوردار است تنها خدمت بیشتر به مردم است.
محمدنجار در بخش دیگری از سخنانش به روند اداری تشکیل استان البرز اشاره کرد و گفت: لایحه این استان جدید در دو کمیسیون مجلس شورای اسلامی بررسی شده و اکنون در کمیسیون امنیت ملی مجلس روند اداری خود را طی می کند.
به گفته وی، بزودی این لایحه به صحن علنی مجلس ارایه می شود.
وزیر کشور از تلاش مسوولان شهری کرج برای اجرای سریع طرحهای عمرانی قدردانی کرد و افزود: احداث ساختمان شهرداری مرکزی کرج و پل بزرگ زیر گذر البرز از مهم ترین طرحهایی است که با تلاش مسوولان اجرایی این کلانشهر به انجام رسیده است .ک/2 691/7410 شماره 217 ساعت 15:02 تمام
۰ نفر