۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7153687
T T
۰ نفر
نماینده ولی فقیه و استاندار اصفهان ازحضور مردم در راهپیمایی حجاب تجلیل کردند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/02/30 سیاسی.بیانیه.حجاب اصفهان - نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اصفهان، عصر پنجشنبه در بیانیه ای از حضور مردم استان شهید پرور اصفهان در راهپیمایی حجاب و عفاف قدردانی کردند.
در بیانیه، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژادوعلیرضا ذاکر اصفهانیآمده است: مردم شریف استان باردیگر با حضور خود در این راهپیمایی به دشمنان انقلاب و نظام جمهوری نشان دادند که هیچگاه اجازه لطمه وارد شدن به ارزشهای والای اسلامی را نمی دهند و همواره پاسداردستاوردهای انقلاب اسلامی می باشند.
در این بیانیه افزود شده است:امروز جنگ نرم دشمن بر هیچکس پوشیده نیست و مردم ایران با رهنمودهای خردمندانه مقام معظم رهبری، این بار نیز مانند پروژه های تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن، توطئه های آنان در قالب جنگ نرم را خنثی می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اصفهان در بیانیه خود تصریح کردند: ترویج بی حجابی وبی بندوباری از شگردهای اصلی دشمن برای مبارزه با نظام اسلامی می باشد و مشارکت پرشور و گسترده مردم برای مقابله با این توطئه دشمن ، ستودنی است.
امام جمعه و استاندار اصفهان در پایان این بیانیه از حضور مردم در راهپیمایی امروز مردم که باعث ناکامی وخنثی شدن دشمن می شود، تقدیر کردند مردم کاشان نیز عصر دیروز در حمایت از حجاب و عفاف راهپیمایی کردند.
/558/ 607 شماره 190 ساعت 19:02 تمام
۰ نفر