۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7153526
T T
۰ نفر

34هزار لیتر سوخت قاچاق در استان بوشهر کشف شد

۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7153526
34هزار لیتر سوخت قاچاق در استان بوشهر کشف شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/02/30 اجتماعی.انتظامی.دریابانی.سوخت بوشهر - مرکز اطلاع رسانی فرماندهی دریابانی استان بوشهر اعلام کرد: ماموران این فرماندهی در روزهای اخیر 34 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را قبل از خروج از کشور کشف کردند.
به گزارش روز پنجشنبه این مرکز ، 20 هزار لیتر از این سوخت های قاچاق در بازرسی ماموران دریابانی بندر کنگان از شناورهایی که قصد خروج از کشور را داشتند، کشف و در این ارتباط چهار فروند موتورلنج توقیف شد و به مقر پایگاه دریابانی کنگان منتقل شدند.
این گزارش حاکی است: ماموران پست کنترل و مراقبت مرزی دریایی بندر دیلم نیز در بازدید از دو فروند موتورلنج صیادی قبل از خروج از اسکله 14 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.
براساس این گزارش در این ارتباط نیز موتورلنج های یادشده توقیف شد و چندین نفر قاچاقچی سوخت نیز دستگیر شدند.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی دریابانی استان بوشهر در گزارش دیگری اعلام کرد: مقادیری کالای قاچاق به ارزش چهار میلیارد و 951 میلیون ریال در بندرهای این استان کشف شد.
همچنین این مرکز در گزارش دیگری اعلام کرده است: دریابانان پایگاه دریابانی بندر بوشهر در حین گشت زنی و تامین امنیت درآبهای خلیج فارس چهار فروند شناور صیادی یک کشورعرب را که در صیدگاههای این استان مشغول صید بودند شناسایی و توقیف کردند.
این گزارش افزوده است: در این ارتباط 22 نفر از کارکنان این شناورها دستگیر و به پایگاه دریابانی منتقل شدند که پس از تحقیقات مشخص شد، آنان با انگیزه صیادی وارد آبهای جمهوری اسلامی ایران شده اند.
براساس این گزارش، از این شناورهای توقیف شده عرب 730 کیلوگرم ماهی کشف و ضبط شد.
539 /675 شماره 029 ساعت 10:33 تمام
۰ نفر