۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7152965
T T
۰ نفر

در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س )

۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7152965
در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س ) قم غرق در عزا و ماتم است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/02/27 اجتماعی.مناسبت ها.شهادت قم - شهر مقدس قم درسالروز شهادت دخت گرامی پیامبراکرم (ص )، حضرت فاطمه زهرا (س ) غرق در عزا و ماتم است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، به همین مناسبت، مردم قم دیشب و امروز با برگزاری آیین های سوگواری و عزاداری عشق و علاقه خالصانه خود را به حضرت صدیقه کبرا (س ) نشان دادند.
حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س ) نیز درسالروز شهادت حضرت زهرا (س ) سیاهپوش شده و صدای قرآن و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از ماذنه های آن به گوش می رسد.
هیات های عزاداری به همراه دسته های سینه زن و زنجیر زن از مناطق مختلف شهر به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س ) حرکت کرده تا این مصیبت بزرگ را به آن حضرت و امام عصر(عج ) تسلیت گویند.
دربیوت آیات عظام تقلید و دفتر مقام معظم رهبری نیز آیین هایی به همین مناسبت طی دیشب و امروز برپا شده و سخنرانان درخصوص زندگانی حضرت زهرا (س ) مطالبی را بیان کردند.
مسجد مقدس جمکران و مقابر امامزادگان دراین روز غمبار شاهد برگزاری آیین های عزاداری و سخنرانی با حضور زائران و مجاوران است و مسلمانان خارجی مقیم قم نیز با برگزاری آیین های سوگواری به شیوه سنتی عشق و علاقه خود را به آن حضرت نشان دادند. ک/3 380/ 1760 شماره 026 ساعت 12:55 تمام
۰ نفر