۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7152948
T T
۰ نفر

استاندارقم :

۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7152948
استاندارقم : برنامه های هیات های مذهبی باید به معرفت دینی منجر شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/02/27 فرهنگی.هیات های مذهبی.قم قم - استاندار قم گفت: برنامه های هیات های مذهبی باید به تعمیق شناخت و معرفت دینی منجر شود.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین موسی پور در دیدار مسوولان هیات فرهنگی مذهبی خادم الحسین (ع) افزود: هیات های مذهبی و مجالس عزاداری در طول تاریخ تشیع فرهنگ حسینی و فاطمی را نسل به نسل و سینه به سینه منتقل کرده و این مشعل فروزان را همواره شعله ور نگاه داشته و ماندگاری تشیع را با وجود همه هجمه ها و توطئه دشمنان موجب شده اند.
وی اضافه کرد: تلاش و فعالیت در عرصه احیای ارزش ها و دفاع از قرآن و ولایت عبادتی بزرگ و ارزشمند است که باید قدر آن را بدانیم و برنامه های هیات های مذهبی باید به تعمیق شناخت و معرفت دینی مردم منجر شود.
استاندار قم با بیان اینکه امروزه دشمنان از طریق جنگ نرم مبارزه با اسلام و انقلاب را در پیش گرفته اند، تاکید کرد: مساجد و حسینیه ها و هیات های مذهبی سنگری مستحکم در برابر دسیسه های دشمنان و بدخواهان این نظام ولایی هستند.
موسی پور درادامه با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س ) و بیان گوشه هایی از زندگانی آن حضرت گفت: افق اندیشه ما نمی تواند بلندای قله کمالات حضرت صدیقه کبری (س ) را درک کند.
وی افزود: این دریای فضائل انسانی و این روح بلند الهی قابل توصیف و تصویر نبوده و درک شخصیت ایشان بسیار فراتر از عقل و درک بشریت است.
استاندار قم خاطر نشان کرد: مکتب والای اسلام چنین ذخایر ارزشمند و گرانقدری را در خود جای داده و الگوهای بی بدیل را به جهان بشریت عرضه کرده است.
550/ 1760 شماره 009 ساعت 09:21 تمام
۰ نفر