۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7151664
T T
۰ نفر

نشست تخصصی پیشگیری از وقوع جرم در قم برگزار شد

۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7151664
نشست تخصصی پیشگیری از وقوع جرم در قم برگزار شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/02/20 اجتماعی.نشست تخصصی.جرم شناسی.پیشگیری قم- نشست تخصصی پیشگیری از وقوع جرم با تاکید بر بزه دیدگی زنان عصر دوشنبه با حضور جمعی از استادان و دانشجویان رشته حقوق دانشگاه های مختلف در دانشگاه حضرت معصومه (س ) قم برگزار شد.
به گزارش ایرنا، مسوول برگزارکننده این نشست تخصصی با اشاره به برخی از اهداف برگزاری این دوره از همایش تصریح کرد : هدف از برگزاری این نشست بیش از همه این است که با دعوت از استادان برجسته رشته حقوق با گرایش های مختلف، سطح آشنایی و آگاهی دانشجویان رشته حقوق در مورد مسایل روز این علم افزایش و ارتقا پیدا کند.
محمد لسانی همچنین تقویت بنیه علمی دانشجویان رشته حقوق را از دیگر اهداف برگزاری این نشست عنوان کرد.
وی با بیان اینکه در دوره های قبل این نشست با موضوعات مختلفی مانند دیوان داوری بین المللی ایران و آمریکا برگزار شده ، نتایج حاصل از برگزاری این نشست ها را مثبت ارزیابی کرد.
در ادامه این نشست یکی از حقوقدان برجسته کشور به علل وقوع جرم و شیوه ها و تئوری های پیشگیرانه مطرح شده در مورد آن پرداخت.
حسین میر محمد صادقی با اشاره به زنان به عنوان یکی از مصادیق بارز بزه دیدگی در جامعه ، آگاهی دادن به این قشر آسیب پذیر در جامعه را زمینه و بستری مناسب برای حل معضل وقوع جرم در جامعه دانست.
در پایان نشست نیز جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد.
این مراسم به همت گروه حقوق و روابط عمومی دانشگاه حضرت معصومه (س ) برگزار شد.
7402//550 //7403 شماره 176 ساعت 22:26 تمام
۰ نفر