۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7151469
T T
۰ نفر
لایحه تاسیس استان البرز در کمیسیون شوراهای مجلس به تصویب رسید ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/02/19 سیاسی.داخلی.مجلس.البرز کرج - نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ، از تصویب لایحه تاسیس استان البرز با مرکزیت کرج در کمیسیون امور شوراها و داخلی مجلس شورای اسلامی خبر داد.
عزیز اکبریان عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کمیسیون امور شوراها و داخلی مجلس شورای اسلامی عصر امروز در نشستی با حضور اعضا و معاونین سیاسی و پارلمانی وزارت کشور و همچنین نمایندگان شهرستان کرج در مجلس این لایحه را به تصویب رساند.
وی با اشاره به موافقت اکثریت قریب به اتفاق اعضای این کمیسیون با تشکیل استان البرز گفت: با توجه به موافقت کمیسیون و رایزنی های صورت گرفته ، بزودی این لایحه به صحن علنی مجلس شورای اسلامی می رود.
اکبریان ابراز امیدواری کرد با رایزنی های صورت گرفته شاهد تصویب لایحه تشکیل استان البرز با مرکزیت شهرستان کرج در صحن علنی مجلس شورای اسلامی باشیم.
وی در ادامه با تقدیر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مردم پرتلاش حوزه نمایندگی خود اظهار داشت: رایزنی های فراوان قومیت های ساکن در کرج با نمایندگان مختلف و همکاری اقشار بویژه نمایندگان دیگر شهرها در تحقق این امر ، بسیار تاثیرگذار بوده است.
اکبریان تاکید کرد: تشکیل استان البرز خواسته بحق مردم شهرستان های غرب استان تهران است که با درک صحیح شرایط و مشکلات مردم منطقه از سوی هیات دولت و شخص رئیس جمهوری، آخرین مراحل کاری و اداری خود را می گذراند.
وی اضافه کرد: پس از آنکه دکتر محمود احمدی نژاد در سفر به شهرستان کرج به مردم قول تشکیل استان البرز را داد، کارگروه ویژه ای برای تحقق این خواست به حق مردم در دولت و وزارت کشور تشکیل شد.
اکبریان در پایان با تاکید بر اینکه تصویب این لایحه از سوی نمایندگان مردم در خانه ملت قطعی است، گفت: امیدواریم تشکیل استان البرز موجب خدمات رسانی بیشتر به مردم غرب استان تهران شود که نمایندگان محترم استان های دیگر نیز بخوبی بر اهمیت این امر واقف هستند.
ک/3 7417/1027 شماره 203 ساعت 19:19 تمام
۰ نفر