۹ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7149462
T T
۰ نفر

اساتید حوزه های علمیه رتبه بندی می شوند

۹ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7149462
اساتید حوزه های علمیه رتبه بندی می شوند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/02/09 اجتماعی.طلاب.رفاه قم - مدیر حوزه های علمیه گفت: اساتید حوزه های علمیه پس از بررسی صلاحیت، رتبه بندی شده و حکم استادی دریافت خواهند کرد.
به گزارش ایرنا به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله مقتدایی روز پنجشنبه در نوزدهمین گردهمایی سراسری مدیران و کارکنان مراکز خدمات حوزه گفت: این مرکز در سایه تلاش دلسوزانه مسئولان آن، خدمات بسیار ارزنده ای را در سراسر کشور دارد و ثمره خدمات مدیران مرکز خدمات در حوزه های علمیه مشهود است.
وی افزود: مدیریت حوزه های علمیه در کنار فعالیت های مرکز خدمات، برنامه ریزی هایی برای حوزه های علمیه داشته و امیدواریم بتوانیم به ارتقای سطح علمی طلاب و اساتید کمک کنیم.
آیت الله مقتدایی گفت : اساتید باید پدرانه و دلسوزانه طلاب را تربیت کنند و در جریان وضعیت تحصیلی و اخلاقی آنان باشند و در صورت نیاز آنها را راهنمایی نمایند.
وی افزود: همانطور که مدیران و کارکنان مرکز خدمات به طلاب از نظر رفاهی خدمات می دهند و طلاب را به کسب علم دلگرم می کنند ما هم وظیفه داریم از نظر علمی و اخلاقی به طلاب خدمت کنیم.
مدیر حوزه های علمیه افزود: معاونت تهذیب حوزه با ساماندهی حدود 300 استاد اخلاق، برنامه های اخلاقی و تربیتی برای مدارس استانها خواهدداشت. ک/ 380 شماره 227 ساعت 20:49 تمام
۰ نفر