۷ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7148900
T T
۰ نفر
300 برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزارمی شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/02/07 اجتماعی.داخلی.سپاه کرج - نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: درهفته عقیدتی سیاسی بیش از 300 برنامه در زمینه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در این استان برگزار می شود.
از یازدهم تا هفدهم اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نام گذاری شده است.
حجت الاسلام محمدجواد موحد روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در کرج افزود: در اولین روز این هفته به نام قرآن، عترت و ولایت مداری، مراسم تجدید میثاق با امام راحل و حضرت آیت الله خامنه ای، نشست مسوولان عقیدتی سیاسی بسیج دانش آموزی، دانشجویی و طلاب با مسئولین نماینده ولی فقیه و دیدار با ائمه جمعه شهرستانهای استان برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: در دومین روز این هفته با عنوان شهید مطهری و احیای اندیشه های اسلامی، تجلیل از برگزیدگان استانی، مسابقه های قران و عترت با شرکت دانش آموزان و نشست استادان و مربیان عقیدتی سیاسی برگزار خواهد شد موحد گفت: روز سوم این هفته نیز با عنوان مربیان و هادیان نامگذاری شده که در این روز از مربیان نمونه تقدیر می شود.
وی افزود: در چهارمین روزهفته عقیدتی سیاسی با نام خودباوری، جهادعلمی و روشنفکری دینی، برگزاری همایشهای مختلف بسیجیان اهل قلم، تجلیل از هادیان سیاسی و فرهنگیان و برگزاری شب شعر پیش بینی شده است.
موحد ادامه داد: در پنجمین روز این هفته به نام منزلت اجتماعی و کرامت انسانی، جلسه هم اندیشی دینی و برنامه وبلاگ نویسی اندیشه استاد مطهری برگزار می شود.
وی گفت: در ششمین روز هفته عقیدتی سیاسی نیز که با نام احیای فرهنگ شهادت ، ایثار و شهادت نام گذاری شده عطرافشانی مزار شهدا و دیداربا خانواده های شاهد انجام خواهد شد.
موحد افزود: در هفتمین روز این هفته به نام مهدویت، انتظار و عدالت خواهی ، سخنرانی مسوولان نواحی و پیش از خطبه های نماز جمعه، برگزاری مسابقه کتابخوانی با استفاده از کتابهای شهید مطهری برگزار خواهد شد.
7413/561 شماره 164 ساعت 15:30 تمام
۰ نفر