۲۴ فروردین ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7145831
T T
۰ نفر

استاندار آذربایجان شرقی:

۲۴ فروردین ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7145831
استاندار آذربایجان شرقی: تور آذربایجان در توسعه مناسبات فرهنگی با دیگر کشورها نقش مهمی دارد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/01/24 ورزش.داخلی.دوچرخه سواری.استاندار آذربایجان شرقی تبریز- استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به تور دوچرخه سواری آذربایجان، نقش آن را در توسعه و تحکیم مناسبات فرهنگی و اجتماعی با دیگر کشورها مهم عنوان کرد.
به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی استان، احمد علیرضابیگی در این پیام آورده است: ورزش علاوه بر آثار بدیهی آن بر سلامتی و نشاط اجتماعی، یکی از مهمترین راههای توسعه و تحکیم مناسبات اجتماعی و فرهنگی در عرصه جهانی است.
وی، در این پیام افزوده است: بیست و پنجمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی آذربایجان در حالی برگزار می شود که همواره در طول سالهای متمادی به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی علاوه بر ارتقا و پرورش استعدادهای ورزشی، در توسعه و تحکیم مناسبات فرهنگی و اجتماعی با کشورهای مختلف جهان نقش ویژه ای را ایفا می نماید.
وی در این پیام با قدردانی از ورزشکاران، مسوولان و دست اندرکاران این تور آورده است: امیدوارم شهر پرافتخار تبریز با پیشینه عظیم تاریخی و فرهنگی میزبان شایسته ای برای این مسابقات باشد.
بیست و پنجمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی آذربایجان در شش مرحله و از روز سیزدهم تا هجدهم اردیبهشت ماه سالجاری برگزار می شود.
7233/245/587 شماره 078 ساعت 11:47 تمام
۰ نفر