۱۵ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7137103
T T
۰ نفر

به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا/

۱۵ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7137103
به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا/ پیاده روی خانوادگی 110 هزار نفری در آمل برگزار شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/07/15 ورزش.پیاده رویی خانوادگی.همایش 110هزارنفری درآمل.مازندران ساری- پیاده روی خانوادگی 110هزار نفری به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا با حضور پر شور خانواده های مازندرانی روز جمعه در شهرستان آمل برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در این همایش بزرگ خانوادگی شهروندان مازندرانی از پنج مسیر در شهر آمل شامل خیابان نور- میدان 17شهریور، میدان علامه میرحیدرآملی- خیابان امام رضا(ع) ، میدان میرحیدرآملی - بلوارشهیدنیاکی ، میدان قائم -خیابان امام خمینی (ره )- میدان17شهریور و میدان قائم - بلوارطالقانی تا محل تجمع همایش واقع در پل سردار شهید اسماعیلی پیاده روی کردند.
رئیس پلیس مازندران در جمع حاضران در این همایش گفت: همه بزرگان دین تاکید زیادی به امر سلامتی و ورزش دارند و این فرهنگ سالم باید در جامعه فراگیر شود.
سردار علی رضا مسکنی اضافه کرد: برگزاری مستمر همایش های پیاده روی به مناسبت های مختلف در طول سال می تواند فرهنگ پیاده روی را در میان خانواده ها نهادینه کند.
وی، ورزش را یکی از راه های کاهش جرم و جنایت در جامعه دانست و توجه بیشتر خانواده ها به این امر و هدایت فرزندانشان به مقوله ورزش را ضروری خواند، و گفت : ورزش سالم به خصوص پیاده روی های عمومی باعث افزایش سلامت عمومی جامعه خواهد شد.
یدالله اکبرزاده ، فرماندار آمل هم دراین همایش بر ترویج فرهنگ پیاده روی عمومی درمیان خانواده ها تاکید کرد.
رئیس پلیس شهرستان آمل هم در این همایش با بیان اینکه همایش بزرگ خانوادگی آمل به عنوان دومین همایش بزرگ خانوادگی در مازندران و مهم ترین برنامه عمومی استان در گرامیداشت هفته ناجا است، گفت : پارسال نیز این همایش به میزبانی مرکز استان در ساری برگزار شد.
سرهنگ محمدصادق پهلوان افزود : برای این همایش یک دستگاه خودروی پراید، ده ها کمک هزینه سفرهای زیارتی خانه خدا، عتبات عالیات، سوریه و مشهدمقدس، دوچرخه، بن کارت و لوازم ورزشی به عنوان هدیه درقالب قرعه کشی به شرکت کنندگان اهداء شد.
7327/1654/330 شماره 066 ساعت 13:07 تمام
۰ نفر