۱۵ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7137041
T T
۰ نفر

وزیر کشور:

۱۵ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7137041
وزیر کشور: مردم ایران پس از انقلاب 29 بار در انتخابات شرکت کردند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/07/15 سیاسی.داخلی.ریاست جمهوری.همدان 90 همدان - وزیر کشور با اشاره به 12 اسفندماه سال جاری و برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران اسلامی پس از انقلاب اسلامی 29 بار در انتخابات مختلف ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا شرکت کردند.
به گزارش ایرنا محمد مصطفی نجار پنجشنبه در جلسه شورای اداری همدان افزود : دشمنان نظام از این اقتدار و نظام مردمسالاری دینی ایران نگران هستند و قصد دارند مشارکت مردم را در عرصه انتخابات کمرنگ کنند.
وی اظهار داشت: به طور قطع مردم با مشارکت جدی و حداکثری خود در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی مشت محکمی به دهان دشمنان انقلاب خواهند زد تا این انتخابات با شور و نشاط بیشتری برگزار شود.
وی تصریح کرد: مسوولان اجرایی و مجریان انتخابات از آرای مردم ایران اسلامی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صیانت خواهند کرد و به عنوان یک وظیفه اساسی و مهم از تک تک آرای مردم مراقبت خواهیم کرد.
نجار اضافه کرد: باید بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات فراهم شود تا مشارکت حداکثری مردم صورت گیرد و حضوری پرشور و همگانی باشد.
وی تصریح کرد: به طور یقین مردم همدان در انتخابات 12 اسفندماه به عنوان انتخابات مجلس نهم به صورت ویژه شرکت خواهند کرد.
551/7268 شماره 004 ساعت 00:04 تمام
۰ نفر