۶ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7135001
T T
۰ نفر
یک وارد کننده: با دلار دولتی قیمت لوازم یدکی 10تا 15 درصد کاهش خواهد یافت ............................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 06/07/1390 اقتصاد.وارد کننده.لوازم یدکی تهران-یک وارد کننده عمده لوازم یدکی در بازار تهران گفت: چنانچه دلار دولتی به ما بدهند می توانیم 10تا 15 درصد لوازم یدکی را ارزان تر به بازار عرضه نماییم.
"رضا خوش بیان" روز سه شنبه در گفت و گوی با ایرنا افزود:نوسان قیمت دلار باعث شده قیمت های ما نیز نوسان داشته باشد و اگر تدبیری اتخاذ شود ما از دلار دولتی استفاده کنیم ، قیمت های ما کمتر خواهد شد.
وی گفت:ما جنسی را وارد می کنیم که از کیفیت بالاتری برخوردار باشد و اگر بانک مرکزی با ما همکاری بیشتری داشته باشد با توجه به مدارک قانونی ما می توانیم لوازم یدکی را با کیفیت مناسب تر و قیمت کمتر عرضه کنیم.
خوش بیان افزود:لوازم یدکی برقی از گارانتی برخوردار نیست اما ما لوازمی را وارد می کنیم که دارای یکسال گارانتی است.
این وارد کننده عمده لوازم یدکی با بیان این که ما علاقمند به کنار گذاشتن تولید داخل نیستیم ، گفت:تولید کننده داخلی مایل نیست با ما کار کند چرا که تاکنون فکر می کردند تولید کننده انحصاری هستند و همه مجبورند تولیداتشان را خریداری کنند.
وی افزود:لذا ما لوازم یدکی با کیفیت بسیار خوب را وارد می کنیم تا آنها نیز مجبور شوند در یک فضای رقابتی تولیدات خود را با کیفیت تر کنند.
تهرام/9977/1666
۰ نفر