۲۸ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7132684
T T
۰ نفر

ادامه مصاحبه رییس جمهور با شبکه سبلان 2/

۲۸ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7132684
ادامه مصاحبه رییس جمهور با شبکه سبلان 2/ استقبال مردمی در استان اردبیل پشتوانه خوبی برای سفر نیویورک است ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/06/28 سیاسی.سفر استانی.اردبیل.نیویورک 90 اردبیل ، رییس جمهوری اسلامی ایران با تقدیر از استقبال گرم و پرشکوه مردم اردبیل از هیات دولت گفت: این حضور مردم در صحنه پشتوانه بسیار قوی برای اینجانب در سفر آتی به نیویورک خواهد بود.
دکتر محمود احمدی نژاد در ادامه گفت و گوی خود با مردم اردبیل از طریق شبکه تلویزیونی سبلان افزود: اعتقادم بر این بود که این سفرمهم خارجی نیازمند یک قدرت و پشتوانه مردمی است و مردم اردبیل به نمایندگی از ملت بزرگ ایران با حضور گسترده در صحنه،این پشتوانه را برای نماینده و خادم خود فراهم کردند.
وی بیان کرد: اکنون آمریکا و استکبار جهانی می داند که طرف حساب آنها ملت ایران است و باید مواظب حرکت های خود باشند، دلاورمردی و وفاداری مردم اردبیل با این حضور حماسی یک سرمایه بزرگ برای ایران اسلامی در رویداد جهانی پیش رو شد و ان شاء الله زمینه ای برای ارتقای هرچه بیشتر جایگاه کشور در جهان خواهد بود.
وی با بیان اینکه شهریور ماه به خاطر برخی شرایط خاص و مشغول بودن مردم به امور کشاورزی، سفر، آمادگی برای تحصیل فرزندان، زمان مناسبی برای سفرهای استانی دولت نیست و ما معمولا در این زمان سفر نداریم اضافه کرد: بسیاری به ما توصیه کردند که از انجام این سفر خوداری کنیم به تصور اینکه شاید حضور مردم در صحنه کم رنگ باشد اما من به ایمان، وفاداری و همراهی مردم اطمینان داشتم و برای روحیه گرفتن از اراده محکم این مردم، هیات دولت نخستین سفر استانی خود را از اردبیل آغاز کرد.
وی بیان کرد: این بزرگواری و حضور مردم وظیفه ما را در خدمتگزاری به این ملت شریف بیشتر و سنگین تر کرده و ما هرچه قدر در خدمتگزاری بیشتر بکوشیم باز جوابگوی این بزرگواری نخواهیم بود.
دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه همه کارها در سایه توکل به خداوند و اتکا به مردم شدنی است گفت: امروز حرف ما و حرکت ما در راستای ولایت و امامت است، در راستای سیره امیرالمومنین (ع) است، باید مهدوی باشیم زیرا مسیر حرکت ما و هدف و مقصد ما جهان زیرحاکمیت امام عصر (عج ) می باشد.
وی اظهار کرد: باید در سایه اهل بیت (ع)همدلی و صفا و صمیمت خودرا بیشتر کرده و برای ساختن ایران اسلامی همدل و با هم باشیم،باید عاشق هم باشیم، عاطفه و عطوفت مایه نزول لطف خداوندی است و مردم ایران بویژه استان اردبیل با دارا بودن این خصیصه شایسته پرچمداری برای تعالی و پیشرفت هستند.
ادامه دارد ...
530/ 640 شماره 067 ساعت 13:01 تمام
۰ نفر