۸ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7129039
T T
۰ نفر
عضو تیم ملی دارت بانوان: مسابقات برون مرزی تجربه خوبی برای پیروزی های آینده است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/06/08 ورزش.دارت.استان تهران تهران- عضو تیم ملی دارت بانوان در خصوص اعزام ورزشکاران به مسابقات برون مرزی گفت: حضور ورزشکاران در مسابقات برون مرزی مانند دانشگاه است و تجربه خوبی برای پیروزی های آینده محسوب می شود.
سونیا جرجانیروزسه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امیدوارم مشکل مالی و موانعی که در خصوص گرفتن ویزا برای ورزشکاران وجود دارد برطرف شود تا فرصت اعزام ما به مسابقات برون مرزی افزایش یابد.
وی توضیح داد: از سال 2007 به مدت 4 سال به دلایل مختلف اعزام به مسابقات برون مرزی نداشتیم و امیدوارم در رابطه با کشور ایرلند دچار مشکل ویزا نشویم.
جرجانی با اشاره به گذراندن 3 مرحله از اردوی آمادگی برای حضور در رقابت های جهانی دارت در ایرلند گفت: ما 3 مرحله اردو را ازاردیبهشت تا خرداد ماه در گرمسار و گیلان با موفقیت گذراندیم و مرحله چهارم اردو بعد از ماه مبارک رمضان تشکیل می شود.
عضو تیم ملی بانوان افزود: آخرین حضور تیم ملی دارت در مسابقات جهانی در کشور هلند بود که تیم ملی دارت در رده 38 رنکینگ جهانی ایستاد و در رنکینگ آسیایی در سال 2004 در رده 7 قرار گرفت اما در رنکینگ کشوری مدت یک سال است که در صدر جدول قرار دارم.
جرجانی درباره حریفان اصلی ایران در رقابت های جهانی دارت اظهار داشت: تیم های انگلستان، ؟کانادا؟، ولز،؟ هلند؟، استرالیا؟، ژاپن و مالزی جزء حریفان اصلی ما محسوب می شوند که حضور در رقابت های مختلف برون مرزی ما را در برابر این رقیبان بیشتر آبدیده می کند.
وی درباره تمرین در شرایط مختلف آب و هوایی گفت: از آنجا که مسابقات جهانی در کشورهای مختلف و با تنوع آب و هوایی متفاوت برگزار می شود ؟ کسب آمادگی برای تعادل فیزیکی و روحی درشرایط جوی مختلف برای اعضا ی تیم ملی دارت الزامی است بنابراین اردوها باید در مناطقی برگزار شود که به آب و هوای کشور مربوطه نزدیک باشد.
تهرام/ف.ص/1666 /1449 شماره 069 ساعت 12:39 تمام
۰ نفر