۱ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7127650
T T
۰ نفر

استاندار گیلان:

۱ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7127650
استاندار گیلان: با بهره برداری از پروژه های هفته دولت برای 14 هزار و 500 نفر شغل ایجاد می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/06/01 اقتصاد.هفته دولت.گیلان رشت - استاندار گیلان با اشاره به فرارسیدن هفته دولت گفت: با بهره برداری از پروژه هایی که طی این هفته مبارک انجام خواهد شد؟ برای 14 هزار و 500 نفر شغل ایجاد می شود.
به گزارش ایرنا، مهدی سعادتی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران رسانه های استان گیلان افزود: به مناسبت بزرگداشت هفته دولت ؟ یک هزار و 144 پروژه در بخش های متعدد عمرانی، تولیدی و خدمات عام المنفعه افتتاح و به بهره برداری می رسد.
وی میزان اعتبار هزینه شده برای بهره برداری از این طرحها را بیش از پنج هزار و 87 میلیارد ریال عنوان کرد.
استاندار گیلان افتتاح این تعداد پروژه را در توسعه و خدمات رسانی در گیلان بسیار موثر خواند و ادامه داد: این پروژه ها در زمینه های گردشگری، صنعتی، کشاورزی، شیلات، عمران شهری، گازرسانی، آبرسانی، برق رسانی، آسفالت راه های روستایی، فضاهای آموزشی، مسکن مددجویان، کمیته امداد، بهزیستی و ساماندهی گلزارهای شهداست.
سعادتی 39 پروژه گازرسانی، احداث 72 کلاس درس، افتتاح تصفیه خانه های آب شهری در کوچصفهان و شهرهای دیگر، افتتاح 152کیلومتر آسفالت راه روستایی و بهره مندی بیش از 12هزار خانوار روستایی از آب آشامیدنی بهداشتی را نمونه هایی از طرحهای افتتاحیه هفته دولت نام برد.
وی خاطرنشان ساخت: با توجه به برنامه ریزی های دولت در زمینه حضور مقام ارشد اجرایی برای افتتاح برخی پروژه های عمرانی، افتتاح تعدادی از طرح ها نیز به بعد از هفته دولت موکول شده است.
نماینده عالی دولت در گیلان در بخش دیگری از سخنانش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از آنان به عنوان اسوه های مدیریت در کشور یاد کرد و گفت: در هفته دولت ؟ مردم با عملکرد و دستآوردهای دولت در زمینه های مختلف آشنا می شوند و زمان، زمانی است که باید کارکردهای دولت بیشتر معرفی شود.
وی هفته دولت را نمادی از وحدت میان مردم و دولت اسلامی خواند و تصریح کرد : بزرگداشت این هفته از مبانی اعتقادی و ارزش هاست که با شکوه هرچه بیشتر از سالهای گذشته به استقبال آن می رویم.
سعادتی با تاکید بر لزوم حضور پررنگ مسوولان استان در آیین های هفته دولت بیان داشت: هدف از برنامه های این هفته ؟ این است که خدمات را به مردم به طور شفاف و روشن ارائه کنیم و بهترین زمانی است که مسوولان بتوانند با مردم بصورت مستقیم صحبت کنند.
وی با یادآوری اینکه دولت خدمتگزار گام های موثری برای توسعه کشور برداشته، اضافه کرد: اقدامات انجام شده در حوزه های زیربنایی بسیار خوب بوده و مسوولان باید در برنامه های هفته دولت نسبت به بحث شاخص ها و چگونگی عملکرد دولت در گیلان در مقایسه با سال گذشته گزارشات واقعی را به مردم ارائه کنند.
وی در خاتمه از مطبوعات و رسانه های گروهی خواست در انعکاس رویدادهای کشور بخصوص در هفته دولت و افتتاح طرحها و پروژه ها ، اهتمام ویژه ای داشته باشند.ک/3 516/695/506 شماره 005 ساعت 09:41 تمام
۰ نفر