۲۷ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7127069
T T
۰ نفر

لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس )؟

۲۷ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7127069
لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس )؟ صدرنشینی تیم صبای قم با برتری قاطع برابر سایپا ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/05/27 ورزش.فوتبال.لیگ برتر قم - تیم متحول شده صبای قم با هدایت عبداله ویسی که به گواردیولای ایرانی شهرت یافته است، با برتری برابر سایپای کرج در صدر جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور (جام خلیج فارس ) قرار گرفت.
به گزارش شنبه شب ایرنا؟ صبای قم با 3 گل سایپای البرز را شکست داد تا با کسب 10 امتیاز از چهار بازی صدرنشین لیگ برتر پیش از پایان دیدار تیم های استقلال و فجرسپاسی لقب بگیرد.
دیدار تیم های صبا و سایپا در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد و در پایان تیم میزبان به برتری قاطع 3 بر صفر رسید تا 3 امتیاز حساس را به حساب خود واریز کند.
شاگردان مجید صالح در تیم سایپا بازی را خوب و هجومی شروع کردند اما اخراج محمد منصوری هافبک باتجربه این تیم در دقیقه 33 کار سایپا را دشوار کرد.
نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم عبداله ویسی با تغییر در تاکتیک صبای قم باعث شد تا این تیم به خوبی از برتری نفری خود در زمین استفاده کرده و در دقیقه 52 توسط عبدالکریم اسلامی به گل دست یابد.
حملات صبای قم به روی دروازه سایپا ادامه یافت تا این تیم صاحب 2 گل دیگر شد.
میلاد سلیمان فلاح در دقایق 80 و 88 دو گل متوالی را به ثمر رساند تا کار سایپا یکسره شود.
سایپا نیز با این شکست چهار امتیازی باقی ماند.
3783 شماره 004 ساعت 00:22 تمام
۰ نفر