۲۲ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7126557
T T
۰ نفر

مدیرعامل ایرنا:

۲۲ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7126557
مدیرعامل ایرنا: دفاتر ایرنا متناسب با تقسیمات جدید کشوری توسعه می یابند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/05/22 اجتماعی.خبرگزاری ایرنا.توسعه دفاتر تهران - مشاور رییس جمهوری و مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) گفت : دفاتر خبرگزاری ایرنا متناسب با تقسیمات جدید کشور و پیشرفت شهرها توسعه می یابند.
علی اکبر جوانفکر در گفت و گو با خبرنگار ایرنای استان تهران افزود: با توجه به توسعه و پیشرفت بخش های مختلف کشور ، خبرگزاری جمهوری اسلامی وظیفه خود می داند که نسبت به پوشش خبری تحولات و رویدادها، اهتمام بیشتری داشته باشد.
وی اظهار داشت: در شهرستان هایی که جمعیت آن ها افزایش یافته و نقش مهمی در اقتصاد، کشاورزی و صنعت دارند ضروری است که دفتر ایرنا در آنجا راه اندازی شود.
مدیر عامل ایرنا ادامه داد: به دنبال مجوزی از دولت هستیم تا بتوانیم با فراغ بال بیشتری توسعه دفاتر ایرنا را در سطح کشور دنبال کنیم زیرا ایجاد دفاتر حتما باید مصوبه هیات دولت را داشته باشد.
مشاور رییس جمهوری و مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی در ادامه با اشاره به نقش رسانه ها در توسعه و آبادانی شهرها گفت: رسانه ها یکی از شاخص های توسعه هر منطقه محسوب می شوند و باید به تناسب و پیشرفت هر منطقه، رسانه ها نقش خود را ایفا کنند.
جوانفکر خاطرنشان کرد: رسانه ها باید با بیان مطالبات مردم ، ضرورت ها ، نیازها و کمبودها، به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولین در جهت برطرف کردن مسایل و مشکلات مردم بکوشند.
تهرام/7378/1275 شماره 056 ساعت 12:33 تمام
۰ نفر