۱۸ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7126122
T T
۰ نفر

امام جمعه دزفول:

۱۸ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7126122
امام جمعه دزفول: اطلاع رسانی مناسب خبرنگاران، گره های کور مشکلات را باز می کند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/05/18 اجتماعی.داخلی.روز خبرنگار.دزفول دزفول _ امام جمعه دزفول با اشاره به اهمیت حرفه ی خبرنگاری گفت: اطلاع رسانی مناسب از سوی این قشر، در رفع موانع کاری تاثیر گذار است و گره های کور مشکلات را باز می کند.
حجت الاسلامسید محمد علی قاضی دزفولی شامگاه دوشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران دزفول در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی این شهرستان افزود: اینگونه اطلاع رسانی زمینه آرامش را در جامعه بوجود آورده و مانع از ظهور هرگونه بی تقوایی و تشنج می شود.
وی گفت: چنین رویه ای به خبرنگارانی نیاز دارد که به دنبال حقیقت بوده و تنها مصلحت جامعه و مردم را دنبال کنند.
وی افزود:وقتی فضای جامعه از سوی فعالان عرصه خبر سالم سازی شود، بسیاری از مشکلات به وجود نمی آید و مردم نیز به درستی راه خود را می یابند.
امام جمعه دزفول با تبریک روز خبرنگار ، لزوم تاسی از منش شهید صارمی، خبرنگار ایرنا و دیگر شهدای اهل قلم را از سوی قشر خبرنگار خواستار شد.
عبدالرضا احسانی نیاسرپرست فرمانداری دزفول نیز در این آیین، اطلاع رسانی مناسب و تولید خبر مفید را در توسعه مناطق تاثیر گذار خواند و گفت:با تلاش فعالان عرصه خبر است که بسیاری از خدمات دولت خدمتگزار در جامعه منعکس شده و به گوش مردم می رسد.
در این آیین تلاش خبرنگاران تجلیل شد.
7279/ 538/ 640 شماره 040 ساعت 11:55 تمام
۰ نفر