۶ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7124732
T T
۰ نفر

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران :

۶ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7124732
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران : انقلاب اسلامی در مقابل حرکت های شیطانی ایستاده است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/05/06 اجتماعی.انتظامی.فرمانده ناجا ارومیه - فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی با تاکید بر مقاومت و ایستادگی مردم ایران در مقابل توطئه های دشمنان گفت: انقلاب اسلامی ایران زنده و بالنده در مقابل تمام حرکت های شیطانی ایستاده است.
سردار سرتیب پاسدار اسماعیل احمدی مقدم روز پنجشنبه در آئین صبحگاه نیروهای انتظامی آذربایجان غربی در ارومیه افزود: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با خشن ترین تهدیدات هویت ما را هدف گرفته اند و با ترویج سازمان یافته بی بند و باری ، خشونت ، مواد مخدر ، مشروبات الکلی، تروریستم را نیز در دستور کار خود قرار داده اند.
وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی از هویت خود دفاع خواهد کردخاطرنشان کرد: ولی امر مسلمین جهان به عنوان ناخدا؟ کشتی انقلاب اسلامی از این دریای مواج به ساحل نجات رهبری خواهد کرد.
احمدی مقدم با اشاره به حوادث تروریستی در اروپا گفت: تهدید و توطئه هایی که دشمنان علیه ما به کار می گیرند در نهایت دامن خودشان را گرفته و مصونیتی برایشان باقی نمانده است.
وی گفت: امروز دشمن از طریق رسانه ها و اینترنت جوانان ما را تهدید می کند و هویت آنها را نشانه گرفته است ولی ما با اقدامات پیشگیرانه اجازه موفقیت به آنها نخواهیم داد.
وی اتهامات دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی را بی پایه و اساس دانست و گفت : وقتی ما با ترویج فساد و ناامنی مقابله می کنیم می گویند کشت و کشتار راه انداخته اند و سنگ می اندازند و نظام را ناکار آمد جلو می دهند.
وی اضافه کرد: اگر دستگاه قضایی امروز قاطعانه با عوامل ناامنی و جرائم خشن برخورد می کند فریاد می کشند که عدالت اجرا نمی شود.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی اظهار کرد: امروز آمار نشان می دهد، علیرغم میل باطنی دشمنان ؟ تهدیدها و جرائم در کشور کاهش و در مقابل کشفیات افزایش یافته است که این نشان از انگیزه بالای ماموران انتظامی در پیشگیری از جرائم دارد.
وی افزود: ما در مسیر این جوسازی ها که ریشه در کانون ترویج دشمن دارد تسلیم نمی شویم و برای تحکیم امنیت پایدار و همدلی و وحدت تلاش می کنیم و توطئه های آنها را خنثی خواهیم کرد .
وی گفت: برای همدلی و همراهی بین مسئولین نظام و مشارکت همه جانبه مردم و پای کار آوردن همه امکانات و تجهیزات برای خدمت کردن به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد .
احمدی مقدم اضافه کرد: ارزیابی که از نیروی انتظامی آذربایجان غربی انجام گرفته خوشبختانه این استان در سخت ترین کارها در رتبه های بالای کشور قرار دارد و این یک سند افتخار برای نیروهای انتظامی و مردم شریف این استان است.
وی اضافه کرد: گروه های تروریستی ؟ علیرغم حمایت های مالی و تسلیحاتی دشمنان انقلاب اسلامی ؟ تا کنون کاری از پیش نبرده و نیروهای مسلح در زمان حاضر با قاطعیت بر مرزها کنترل کامل دارند.
فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی همچنین در رابطه با فتنه سال 88گفت: در سالهای پیش از 88 ؟ جرم در کشور کاهش یافته بود که این فتنه باعث افزایش آن شد و نیروهای انتظامی با اقتدار آتش این فتنه را خاموش کردند.
وی افزود: در سال 90 در همه شاخص ها شاهد کاهش جرائم در کشور هستیم حتی در قتل ها نیز 14 درصد نسبت به سال قبل کاهش داریم که این نشان از تلاش و همت شبانه روزی نیروی های انتظامی در کشور دارد .
582/583/ 1645 شماره 069 ساعت 13:16 تمام
۰ نفر