۲ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7123862
T T
۰ نفر
تهران عنوان قهرمانی مسابقات شنای پیشکسوتان کشور را کسب کرد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/05/02 ورزش.شنا.پیشکسوتان.مریوان سنندج - تیم تهران در مسابقات شنای پیشکسوتان قهرمانی کشور که روز شنبه در دریاچه زریوار مریوان دراستان کردستان جریان داشت به مقام قهرمانی رسید.
به گزارش خبرنگار ایرنا دراین رقابت ها تیم های کردستان و گیلان به ترتیب دوم و سوم شدند.
در رده سنی و در بخش انفرادی این رقابت ها در رده سنی 25 تا 29 سال محمد حسین فقیر از فارس، صادق رحیم پور از گیلان و محمد جعفر عباسی از کرمانشاه عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در رده سنی 30 تا 34 سال فرشید صادقی از کردستان اول، علی اکبر زاده از تهران دوم و ابراهیم عزیزی از گیلان عنوان سوم را کسب کردند.
در رده سنی 35 تا 39 سال علی سعادت روحی از گیلان و محمدرضا محمد حسنی از تهران به ترتیب اول و دوم شدند و حسن ذوالفقاری از آذربایجان در سکوی سوم ایستاد.
در رده سنی 40 تا 46 سال علی رضا فروغی از تهران و علی رضا نظری از کرج به ترتیب اول و دوم شدند و علی باقری از توابع تهران عنوان سومی را به خود اختصاص داد.
در رده سنی 45 تا 49 سال رضا خانبانان از تهران اول، محمد جوان مهمان نواز از خراسان رضوی دوم و سعید ملک الکلامی از کردستان سوم شدند.
در رده سنی 50 تا 54 سال حسن زاکری از تهران و مرتضی دولت آبادی از البرز به ترتیب به مقام های اول و دوم این رقابت ها دست یافتند و حسن رحمانی از توابع تهران به مقام سومی رضایت داد.
در رده سنی 55 تا 59 سال عبدالرسول صادقی از تهران اول شد و مسعود سهرابی از اصفهان و سید ساعد شاهیدی از کردستان عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.
در رده سنی 60 سال به بالا نیز صفر عطایی پور از تهران اول، علی بصری از کردستان دوم و سید احمد کلانتری از خوزستان سوم شدند.
این مسابقات با شرکت 80 شناگر در قالب 15 تیم از استان های کشور در مسافت های یک ، دو و سه کیلومتر انجام شد.
دریاچه زریوار در روز جمعه گذشته نیز میزبان مسابقات شنای قهرمانی جوانان کشور بود.
570/533 شماره 037 ساعت 10:17 تمام
۰ نفر