۲۳ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7122193
T T
۰ نفر
بسترهای لازم برای ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی در زنجان فراهم شده است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/04/23 اقتصاد.داخلی.سرمایه گذاری زنجان- استاندار زنجان با اشاره به اینکه بسترهای لازم برای برای ورود بخش خصوصی در این استان فراهم شده است، گفت: این استان به لحاظ اقلیم مناسب آب و هوایی و جغرافیایی می تواند به قطب اقتصادی کشور تبدیل شود.
محمد رئوفی نژاد روز پنجشنبه در دیدار با خودروسازان ون در زنجان، افزود : با برنامه ریزی های انجام گرفته سرمایه گذاری های مختلفی برای توسعه استان در بخش های گوناگون مورد توجه قرار گرفته است.
وی، بابیان اینکه استان به دلیل مجارت با 15 استان کشور مزیتها و ویژگیهای فراوانی دارد، یادآورشد: در زمان حاضر رشد روز افزون توسعه و سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی، فرهنگی و کشاورزی بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است.
استاندار زنجان، اظهارکرد: این استان از ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه های مختلف استقبال می کند و در کوتاه ترین زمان ممکن مجوزهای لارم نیز در این بخش ارایه می شود.
وی، با تاکید براینکه ورود خودروسازان می تواند استان را متحول کند، گفت: در مدت زمان یک هفته مشکلات و موانع سرمایه گذاری و احداث خودرو ون با حضور دستگاههای مربوطه برطرف و همه زیر ساخت های لازم برای اجرای پروژه طی این مدت ایجاد خواهد شد.
7317/522/587 شماره 139 ساعت 15:07 تمام
۰ نفر