۱۴ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7120240
T T
۰ نفر

با تقارن میلاد سومین امام شیعیان ؟

۱۴ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7120240
با تقارن میلاد سومین امام شیعیان ؟ گازرسانی به روستای سید آباد دماوند افتتاح شد ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/04/14 اقتصاد.افتتاح گاز.روستای دماوند دماوند - به مناسبت میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار ، شبکه گاز رسانی به روستای سید آباد در شرق دماوند افتتاح شد.
رییس اداره گاز شهرستان دماوند عصر دوشنبه در این مراسم گفت: خدا را شاکریم که با عنایت حضرت حق و به مناسبت اعیاد شعبانیه و شب میلاد امام حسین (ع) و در این ایام مقدس و معنوی، عملیات گازرسانی به روستای سید آباد به پایان رسیده و افتتاح می شود.
علیرضا ژرفی در تشریح روند کار گفت: پروژه روستای آرو و سیدآباد در یک قالب تدوین شده بود و یک ایستگاه 30 CGS, هزار متر مکعبی و یک ایستگاه ,TBS پنج هزار متر مکعبی برای این دو روستا در نظر گرفته شد.
وی شبکه گذاری روستای سید آباد را حدود 13 هزار کیلومتر عنوان کرد و افزود: دو انشعاب مسجد و منزل مسکونی خانواده شهید این روستا به عنوان تبرک نصب می شود و حدود 140 انشعاب برای کل روستا در نظر گرفته شده است.
رییس اداره گاز شهرستان دماوند، بهره مندی از گاز در تابستان و امنیت خاطر اهالی از گرمای زمستان را به همه تبریک گفت و افزود: اهالی روستای سید آباد پس از نصب انشعاب برای اشتراک پذیری می توانند به اداره گاز آبسرد مراجعه نمایند.
در آیین گشایش شبکه گازرسانی نماینده مردم دماوند و فیروزکوه، معاون اداری، مالی و برنامه ریزی فرمانداری دماوند، رییس اداره گاز شهرستان دماوند، بخشدار مرکزی دماوند، رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دماوند و بسیاری از مسوولان و اهالی روستای سیدآباد و آزاده و جانباز 70 درصد، به مناسبت روز جانباز حضور داشتند.
تهرام/8128/1457/ شماره 001 ساعت 00:13 تمام
۰ نفر