۷ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7119039
T T
۰ نفر

استاندار آذربایجان غربی:

۷ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7119039
استاندار آذربایجان غربی: جمهوری اسلامی ایران بزرگترین قربانی تروریسم در جهان است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/04/07 سیاسی.ایران.تروریسم.داخلی سردشت، مهاباد- استاندار آذربایجان غربی گفت: جمهوری اسلامی ایران، از بزرگترین قربانیان پدیده تروریسم در جهان است.
وحید جلال زاده، روز سه شنبه در همایش داغ لاله ها، به مناسبت بیست وچهارمین سالگرد بمباران شیمیایی سردشت افزود: جهان باید این امر را به خاطر بیاورد که دولت بعث عراق با کمک مستقیم غرب سردشت را مورد هدف بمباران شیمیایی قرار داد.
وی اظهارداشت: امروز یادگاران هشت سال دوران دفاع مقدس و مصدومان شیمیایی سردشت نمونه های بارزی از ددمنشی کشورهای غربی هستند.
جلال زاده، با اظهار تاسف از رفتار دوگانه غرب گفت: انها با چنین رفتاری نشان دادند که از حامیان تروریسم در جهان هستند.
وی با تقدیر از روحیه ایثار و مقاومت مردم سردشت به ویژه مصدومان شیمیایی این شهرستان افزود: کسی در ایران و جهان وجود ندارد که نام سردشت و قهرمانی های مردم این دیار را نشنیده باشد.
استاندار آذربایجان غربی گفت: مردم سردشت دین و وظیفه خود را به نظام و انقلاب ادا کرده اند و در مبارزه با گروهک ها و هشت سال دوران دفاع مقدس با مقاومت مثال زدنی خود شهر و دیار خود را ترک نکرده و شجاعانه ایستادند این همایش یک روزه با حضور نماینده ویژه رییس جمهور، استاندار آذربایجان غربی و برخی مقام ها از اقلیم کردستان عراق برگزار شد.
در بمباران شیمیایی هفتم تیرماه سال 1366 سردشت، 116 نفر شهید و یکهزار و 380 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی شد.
584/645/587 شماره 106 ساعت 13:55 تمام
۰ نفر