۷ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7118944
T T
۰ نفر
بیرق های حرم امام حسین (ع)و امام رضا(ع) در مهران به اهتزاز در آمد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/04/07 فرهنگی.دفاع مقدس.با نوای کاروان.ایلام مهران مهران - در سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) و در آستانه سالروز عملیات کربلای یک ( آزادسازی مهران ) ، بیرق های حرم اباعبدالله الحسین (ع) و امام رضا (ع) با حضور جمعی ازمسوولان و خیل مردم روز سه شنبه در مهران به اهتزاز درآمد.
به گزارش ایرنا ، در این آیین فرهنگی و معنوی دوستداران ولایت و عاشقان امامت پرچم هایی مزین به نام علی ابن موسی الرضا(ع) و اباعبدالله الحسین ( ع)، را عاشقانه در آغوش کشیدند و به اجرای برنامه های نوحه خوانی و سینه زنی پرداختند.
فرمانده سپاه ناحیه مهران در حاشیه این آیین معنوی به خبرنگار ایرنا گفت: حرکت کاروان فرهنگی با نوای کاروان ، از آبادان آغاز و امروز پس از دو هفته طی طریق و گذر از برخی شهرهای استان خوزستان و ایلام به مهران وارد شد.
سرهنگ اکبر ملکی افزود: این کاروان در طول سال در سراسر کشور برنامه فرهنگی خود را اجرا می کند.
وی اظهار داشت: برنامه ای سراسری -با نوای کاروان < برنامه ای فرهنگی در حوزه دفاع مقدس است که به منظور آشنایی نسل جوان با رزمندگان و آرمان های هشت سال دفاع مقدس آغاز به کار کرده است.
این حرکت بخشی از حماسه عظیم رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اسلام است که در ادامه مسیر پس از استان ایلام به استان کرمانشاه سپس به استان آذربایجان غربی و سایر استان ها حرکت خود را زنجیره وار ادامه می دهد تا در سالگرد عملیات حصر آبادان، عملیات ثامن الائمه در پنجم مهرماه در مشهد مقدس حضور یابد.
شهرستان مرزی مهران در 85 کیلومتری جنوب غرب ایلام واقع است.
7170/ 640 شماره 011 ساعت 08:35 تمام
۰ نفر