۳ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7118204
T T
۰ نفر
خطیب موقت جمعه رشت: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف جامعه را به سعادت می رساند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/04/03 سیاسی.نماز جمعه.صدیق عربانی.گیلان رشت - خطیب موقت جمعه رشت با تاکید بر ضرورت رعایت حجاب و عفاف گفت: ترویج فرهنگ این مهم، جامعه را به سعادت و تعالی می رساند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین یوسف صدیق عربانی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت افزود: بقا و سلامت هر جامعه ای به عفاف و پاکدامنی زنان آن بستگی دارد چرا که بانوان، اصل و ریشه جوامع هستند.
وی اظهار داشت: زنان با پاکدامنی و عفت و حفظ حجاب اسلامی خود می توانند جامعه را از دچار شدن به بسیاری از انحرافات باز دارند و راه سعادت را هموار نمایند.
امام جمعه موقت رشت با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان، بر لزوم برنامه ریزی از سوی دستگاه های فرهنگی برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان تاکید کرد و گفت: در این هجمه شدید فرهنگی دشمن علیه ملت و جوانان کشور ، لازم است مسوولین به ویژه در بخش فرهنگ با برنامه ریزی درست و فراهم نمودن شرایط برای فعالیت های متنوع و درخور فرزندان این آب و خاک و متناسب با فرهنگ اسلامی، زمینه های رشد و شکوفایی آینده سازان این کشور را مهیا سازند.
وی ادامه داد: اشتغال یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید بدان توجه شود و شایسته است مسوولان ایجاد اشتغال برای جوانان را در اولویت امور قرار دهند.
حجت الاسلام صدیق عربانی در بخش دیگری از سخنانش به 24 ساعته شدن برنامه های شبکه استانی صدا و سیما اشاره و ابراز امیدواری کرد: از این فرصت بهترین استفاده انجام گیرد و با پخش برنامه های ارزشی و محتوایی در جهت ارتقای فرهنگ دینی، ملی و بومی مردم استان گام های ارزشمندی برداشته شود.
وی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران آن بزرگوار، هفته قوه قضائیه را به همه دست اندرکاران دستگاه قضایی تبریک گفت و برقراری عدالت در نظام اسلامی را یکی از اصلی ترین اهداف انقلاب اسلامی و قیام مردمی علیه رژیم ستمشاهی خواند.ک/2 ص/695 شماره 068 ساعت 15:23 تمام
۰ نفر