۲ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7117927
T T
۰ نفر
حبیبی: اصولگرایی منهای روحانیت، اصولگرایی منهای اصولگرایی است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/04/02 سیاسی.موتلفه.اصولگرایی.انتخابات سمنان - دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اصولگرایی منهای روحانیت به معنای اصولگرایی منهای اصولگرایی است.
محمدنبی حبیبی چهارشنبه شب در جمع شماری از اصولگرایان سمنان با تاکید بر اینکه اصولگرایان باید زیر چتر روحانیت قرار داشته باشند، گفت: عده ای مدعی اصولگرایی منهای روحانیت هستند که موتلفه بشدت در مقابل این تفکر قرار دارد و این امر را مانند اسلام منهای روحانیت می داند.
وی بر ضرورت تقویت جبهه اصولگرایان تاکید کرد و اظهار داشت: حاصل وحدت اصولگرایان و تشکیل جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات قبلی حضور 220 نماینده اصولگرا در مجلس شورای اسلامی شد.
حبیبی با هشدار نسبت به تفرق و تعدد لیستهای انتخاباتی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اگر غیر از این عمل شود قافیه را باخته ایم و این را از هم اکنون که ماهها تا انتخابات مانده است، می گویم وی با بیان اینکه اصلاح طلبان با چهره های شناخته شده وارد مسایل انتخاباتی نمی شوند، گفت: آنها بر روی افراد ناشناخته تاکید دارند و همه باید تلاش کنیم جریان اصولگرایی مجلس آتی را تشکیل دهد.
وی موضوع انتخابات مجلس را مساله ای قیامتی خواند و گفت: اگر قافیه را باختیم روز قیامت بازخواست خواهیم شد.
این فعال سیاسی در مورد حضور اصلاح طلبان در انتخابات گفت: آن دسته از اصلاح طلبانی که نظام را قبول دارند، ولایت فقیه را قبول و فصل الخطاب دانسته و تبعیت از ولی فقیه زمان را واجب می دانند و همچنین تکلیف خود را با فتنه 88 روشن کرده اند، می توانند در انتخابات شرکت کنند.
حبیبی با تاکید بر اینکه برای رسیدن به وحدت، تکلیف شرعی داریم گفت: رسیدن به نامزدها و فهرست واحد یک سلیقه نیست بلکه یک تکلیف فقهی شرعی است.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی این تفکر که جریان دوم خرداد کارش تمام شده و به اصطلاح اصلاحات مرده است را تصور نادرستی خواند و گفت: این تصور به معنای این است که اصولگرایان باید با هم رقابت کنند و این مساله باطل و غلطی است. ک/2 599/508 شماره 004 ساعت 08:47 تمام
۰ نفر