۲۵ خرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7116704
T T
۰ نفر

امام جمعه تبریز:

۲۵ خرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7116704
امام جمعه تبریز: توجه به مسایل سازندگی و اقتصادی از ابعاد مهم انقلاب اسلامی است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/03/25 اقتصاد.داخلی.سازندگی تبریز- نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: توجه به مسایل سازندگی و اقتصادی از ابعاد مهم انقلاب اسلامی ایران است.
به گزارش ایرنا، آیت الله محسن مجتهد شبستری روز چهارشنبه در دیدار با فعالان بسیج سازندگی استان، اظهار داشت: تامین معاش ملت از مهمترین مسایلی است که باید در کنار معنویات توجه خاصی به آن معطوف گردد.
وی افزود: رویکرد اسلام، جهاد و تلاش در مسیر حلال و تامین معاش از راه مشروع است که مسلمانان باید در این راه اهتمام ورزند.
وی با بیان این که انقلاب اسلامی نشات گرفته از اسلام است، ادامه داد: باید تجلی اسلام ناب در انقلاب ما ملموس و محسوس باشد.
امام جمعه تبریز در بخش دیگر سخنان خود به تاسیس جهاد سازندگی پس از پیروزی انقلاب به فرمان امام راحل اشاره کرد و بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب خرابی های زیادی را در روستاها شاهد بودیم و جهاد سازندگی توانست در مدت کوتاهی توفیقات زیادی در خدمات رسانی و عمران و آبادی از خود نشان دهد.
آیت الله شبستری تاکید کرد: مساله خدمات رسانی در مناطق محروم باید با توجه به ضرورت ها اولویت بندی شود و بحث اوقات فراغت جوانان به گونه ای برنامه ریزی و هماهنگی شود که همه جوانان بتوانند در آن مشارکت نمایند.
وی اضافه کرد: جهاد سازندگی یک نهاد انقلابی بوده و با روحیه حزب الهی توانست کارنامه درخشانی از خود به جای بگذارد و بسیج سازندگی نیز باید چنین باشد.
7237/245 شماره 157 ساعت 17:13 تمام
۰ نفر