۲۵ خرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7116588
T T
۰ نفر

فرمانده نیروی انتظامی:

۲۵ خرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7116588
فرمانده نیروی انتظامی: فرماندهان انتظامی سیستان و بلوچستان همواره در نوک پیکان نبرد هستند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/03/25 اجتماعی.انتظامی.صبحگاه مشترک زاهدان _ فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شهادت فرمانده انتظامی دلگان گفت: فرماندهان نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان همواره در نوک پیکان نبرد با دشمنان هستند.
دو روز پیش سرهنگ علیرضا همایی فصیح فرمانده انتظامی دلگان و دو نفر از نیروهای بسیج و سپاه این شهرستان استان سیستان و بلوچستان طی درگیری با اشرار و سارقین مسلح به درجه رفیع شهادت نایل شدند.
سردار اسماعیل احمدی مقدم روز چهارشنبه در مراسم صبحگاه مشترک ستاد فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان در زاهدان افزود: روحیه شهامت، رشادت و ایثار فرماندهان انتظامی این استان در نبرد با اشرار، قاچاقچیان و تروریستها سبب تقویت این روحیه در تمام فرماندهان انتظامی سایر استانها شده است.
وی گفت: وجود چنین روحیه ای که فرمانده خودش را پیشمرگ زیردستان کند و برای حفظ جان و مال مردم به مصاف با سارقان مسلح برود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و چنین نیرویی قطعا پیروز است.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به بالا بودن شاخصهای امنیتی در سیستان و بلوچستان افزود: اگر این استان در منطقه مرزی قرار نداشت و بار ناامنی کشورهای همسایه را به دوش نمی کشید قطعا شاخصهای امنیتی آن از همه استانهای کشور بهتر بود.
وی گفت: سیستان و بلوچستان در شاخصهای قتل، جنایت و امنیت اجتماعی از دیگر استانهای کشور بالاتر است.
او اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان بیشتر از سایر استانهای کشور قدر امنیت را می دانند چون طعم ناامنی را چشیده اند و اکنون که امنیت برقرار شده شکرگزار و قدردان این نعمت هستند.
سردار احمدی مقدم با یادآوری این موضوع که شش سال پیش نمایندگان این استان در صحن علنی مجلس خواستار امنیت شرق کشور بودند، افزود: در گذشته به دلیل ناامنی تعداد زیادی از مردم منطقه و سرمایه گذاران از سیستان و بلوچستان رفتند که بعد از برقراری امنیت به استانشان بازگشتند.
وی گفت: اشرار و قاچاقچیان در گذشته با ناامن کردن این منطقه نمی گذاشتند فعالیتهای مختلف برای توسعه و پیشرفت سیستان و بلوچستان انجام شود و همواره در تلاش برای عقب ماندگی استان بودند.
او ادامه داد: اکنون به حول و قوه الهی با امنیت ایجاد شده در منطقه و طرحها و پروژه های عمرانی متعدد در حال اجرا توسط دولت، تا حدود زیادی محرومیتها رفع شده و رفته رفته استان سیستان و بلوچستان به رشد و توسعه دست می یابد.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات تروریستها به خصوص در مناطقی که شیعه و سنی سکونت دارند گفت: دشمنان ایران اسلامی در پشت تابلوی سلفیت و اهل سنت سنگر گرفته اند که امروز بر همه واضح شده استکبار جهانی عامل اصلی است و تلاش می کند با ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی و عموم مسلمانان به اهداف شومش برسد.ک/2 2691/653 شماره 041 ساعت 10:58 تمام
۰ نفر