۲۵ خرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7116549
T T
۰ نفر

با حضور سردار فضلی/

۲۵ خرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7116549
با حضور سردار فضلی/ حرکت فرهنگی کاروانهای راهیان نور با نوای کاروان از آبادان آغاز شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/03/25 اجتماعی.راهیان نور.بانوای کاروان.خوزستان آبادان - با حضور جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین، حرکت کاروانهای راهیان نور با نوای کاروان همزمان با سالروز عملیات موفقیت آمیز فرماندهی کل قوا، خمینی روح خدا از قدمگاه حضرت امام رضا (ع) در آبادان روز سه شنبه آغاز شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، سرتیپ پاسدار علی فضلی در مراسم حرکت این کاروان در قدمگاه امام رضا(ع) در آبادان با اشاره به بازتاب خوب و مثبت سفر کاروانهای راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس گفت: سال به سال شاهد افزایش تقاضا به خصوص در میان قشر جوان برای بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب غرب و غرب کشور هستیم.
وی اظهار داشت: باید امکانات و شرایط لازم برای استقبال از کاروانهای راهیان نور در مناطق جنگی تدارک دیده شود.
جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین، هدف نخست حرکت کاروان با نوای کاروان در استانهای سراسر کشور را رساندن پیام قافله سالار شهیدان حضرت اباعبدلله الحسین عنوان کرد و افزود: نشر فرهنگ بی بدیل دفاع مقدس و تجلیل از مقام شامخ شهیدان و سرداران از دیگر اهداف این حرکت است.
وی، ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان جوانان، گسترش فرهنگ علوی، انتقال فرهنگ جوانمردی، شهادت و ایثار و نشر فرهنگ دینی را از دیگر اهداف این برنامه اعلام کرد.
فرمانده نیروی مقاومت بسیج آبادان نیز گفت: به منظور آشنا کردن نسل جدید با آرمانهای رزمندگان اسلام و دفاع مقدس برنامه های فرهنگی انجام می شود.
سرهنگ پاسدار محمدرضا سعید سبحانی افزود: این کاروان در طول سال و در سراسر کشور به مدت 46 هفته و هر هفته در یک استان برنامه فرهنگی خود را اجرا می کند.
وی افزود: آغاز حرکت کاروان با نوای کاروان از آبادان شهر مقاومت و حماسه یک افتخار برای مردم شهیدپرور این شهرستان است.
بر اساس این گزارش، بیرق های متبرک و معطر بارگاه های حضرت امام حسین (ع) و امام رضا (ع) در قدمگاه امام هشتم (ع) این شهرستان با حضور بیش از یکهزار بسیجی برافراشته شدند. ک/3 1504**646**7102**7103 شماره 002 ساعت 00:13 تمام
۰ نفر