۲۳ خرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7116238
T T
۰ نفر

حضور جدی و موثر هنرمندان در جنگ نرم ضروری است

۲۳ خرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7116238
حضور جدی و موثر هنرمندان در جنگ نرم ضروری است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/03/23 فرهنگی.بسیج هنرمندان.جنگ نرم سمنان - جانشین بسیج هنرمندان کشور با تاکید بر برنامه ریزی دقیق و مناسب برای رونق فعالیتهای هنری گفت: حضور جدی و موثر هنرمندان در جنگ نرم ضروری است حسین حسن نژاد روز دوشنبه در نشست مسوولان انجمن های ادبی و هنری بسیج استان سمنان گفت: برنامه ریزی دقیق و مناسب در فعالیتهای هنری باعث رونق و پیشرفت هنر می شود.
وی با بیان اینکه یکی ار موثرترین راههای برنامه ریزی، فعالتر شدن انجمن های ادبی و هنری است گفت: انجمن های هنری و ادبی بسیج باید هدایتگر هنرمندان در دورترین نقاط استانها باشند تا باور اینکه ما می توانیم را در تمامی هنرمندان بارور کنند.
وی افزود: استفاده از ظرفیت های بالای هنری استان و نیز هنرمندان پیشکسوت و اساتید هنری می تواند دستیابی به این هدف را آسانتر کند.
حسن نژاد با بیان اینکه تقویت هنرمندان با شناسایی و بها دادن و نیز برآوردن انتظارات آنها میسر می شود تصریح کرد: باید در آموزش و تربیت هنرمندان بخش های اعتقادی و معنوی را به صورت دقیق و ظریف بیان کنیم تا هنرمندان آمادگی حضور در جنگ نرم با دشمن را داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه باید منشور اخلاق هنرمندان را نیز طرح و به آن پایبند باشیم گفت: حضور هنرمندان در صحنه جنگ نرم باید جدی و موثر باشد که این کار ابتدا باید با تقویت معنویت و اخلاق شروع و به هنر متعهد ختم شود تا هنرمندان آثار فاخری را تولید و در مقابل هجمه دشمن به جامعه ارائه کنند.
سرپرست سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان نیز گفت: اهمیت فعالیت انجمن های ادبی و هنری بر کسی پوشیده نیست و سازمان بسیج هنرمندان نیز در راستای تقویت هنرمندان و فعالیت تخصصی در حوزه هنر انجمن ها را تشکیل داده است.
محمد نوروزیان با اشاره به اینکه هفت انجمن موجود در سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان به دنبال ارائه محتوای دینی و اسلامی و ایرانی برای گسترش هنر فاخر و متعهد در استان هستند گفت: مسوولان انجمن های ادبی و هنری بسیج باید به دنبال ارائه راهکارها و شیوه های رسیدن به هنر متعهد و دینی باشند و سازمان نیز در این راه همه گونه حمایت و پشتیبانی را از این انجمن ها انجام می دهد.
در این نشست مسوولان انجمن های ادبی و هنری بسیج به ارائه راهکارها، برنامه ها و ... پرداختند.ک/2 599/608/506 شماره 052 ساعت 11:58 تمام
۰ نفر