۲۰ خرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7115662
T T
۰ نفر
نفرات برتر رقابتهای دوچرخه سواری جایزه بزرگ محیط زیست مشخص شدند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/03/20 ورزش.دوچرخه سواری.محیط زیست گرگان -نفرات برتر رقابتهای دوچرخه سواری جایزه بزرگ محیط زیست که با حضور 10 تیم از پنج استان کشور در گرگان برگزار گردید، مشخص شدند.
به گزارش خبرنگارایرنا،در این مسابقات 40 رکابزن از استانهای گلستان، مازندران، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی با هم به رقابت پرداختند که در پایان نفرات برتر به شرح زیر معرفی شدند: علی دانشمند به همراه علی دزگی هر دو از تیم خراسان جنوبی به ترتیب مقامهای اول و دوم را کسب کردند و هادی طیهوری از تیم باشگاه باباناصری خراسان رضوی به مقام سوم رسید.
همچنین اسماعیل خارکش، علی نامور و حسن رستم زاده هر سه از تیم باشگاه باباناصری خراسان رضوی،سعید براریاز تیم هیات ساری، مهدی خورسندی از تیم گرگان، ابراهیم صمدزاده از تیم باشگاه محمد گنبدکاووسومهدی صالحی از خراسان جنوبی به ترتیب مقام های چهارم تا دهم را از آن خود کردند.
در مجموع تیمی این رقابتها، تیم های باشگاه باباناصری مشهد،خراسان جنوبی گرگان به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
رکابزنان حاضر در این رقابتها، مسیر گرگان به کردکوی و بالعکس تا اداره کل محیط زیست استان گلستان در بلوار نهارخوران را به مسافت 75 کیلومتر رکاب زدند.
از سوی هیات دوچرخه سواری استان و اداره کل محیط زیست گلستان به نفرات اول تا دهم، لوح تقدیر و جوایز نقدی اهداء شد.
7467/601 شماره 058 ساعت 13:16 تمام
۰ نفر